A
Anoniem
Guest
Ik snap er echt helemaal niks meer van!!!
Vorige week voelde ik me steeds moe en slapjes en trillerig.
Toen ik 1 dag overtijd was moest ik er van mijn man een test tegenaan gooien.
Daar was duidelijk een licht streepje te zien.
Maar.... de volgende dag werd ik ongi. 2 dagen heel heftig en daarna veel kleine beetjes oud bloed (sorry voor het onsmakelijke praatje).
Vandaag mijn eerste dag niet meer ongi, maar voel me nog wel steeds zo beroerd. Dat had ik bij mijn zwangerschap van Luca ook, dus dacht voor de zekerheid gooien we er nog maar een testje tegenaan. (Dit omdat gisteren een collega mij vertelde dat ze veel verder was in haar zwangerschap dan ze dacht, omdat ze tussendoor "gewoon" ongi was geworden.)
Wat denk je??? Weer een duidelijk maar licht streepje!!!
Durf er niet goed mee naar de dokter te gaan... Als ik me na het weekend nog zo beroerd voel denk ik dat ik maar bel. Of moet ik nu al bellen en gaan... of is het gewoon positief??
Ik twijfel nu zo enorm!!! Snap er echt helemaal niks meer van.
Ga nu nog maar even terug slapen, moet vanavond de nacht in.
liefs Larissa
Vorige week voelde ik me steeds moe en slapjes en trillerig.
Toen ik 1 dag overtijd was moest ik er van mijn man een test tegenaan gooien.
Daar was duidelijk een licht streepje te zien.
Maar.... de volgende dag werd ik ongi. 2 dagen heel heftig en daarna veel kleine beetjes oud bloed (sorry voor het onsmakelijke praatje).
Vandaag mijn eerste dag niet meer ongi, maar voel me nog wel steeds zo beroerd. Dat had ik bij mijn zwangerschap van Luca ook, dus dacht voor de zekerheid gooien we er nog maar een testje tegenaan. (Dit omdat gisteren een collega mij vertelde dat ze veel verder was in haar zwangerschap dan ze dacht, omdat ze tussendoor "gewoon" ongi was geworden.)
Wat denk je??? Weer een duidelijk maar licht streepje!!!
Durf er niet goed mee naar de dokter te gaan... Als ik me na het weekend nog zo beroerd voel denk ik dat ik maar bel. Of moet ik nu al bellen en gaan... of is het gewoon positief??
Ik twijfel nu zo enorm!!! Snap er echt helemaal niks meer van.
Ga nu nog maar even terug slapen, moet vanavond de nacht in.
liefs Larissa