HELP! poep overal!

Ik gebruik tot nu toe de luiers van de aldi. Echt zo goedkoop en gewoon perfect.
Maar sinds een paar dagen is het 1 keer per dag raak! De plas wordt goed opgevangen en hij blijft de hele nacht droog. Maar 1 keer per dag heeft mijn zoontje een flinke poepbroek en zit het er aan een kant helemaal naast (bij het beentje) en zit zijn rompertje en broekje helemaal onder. Kan dit probleem verholpen worden met andere luiers? Wie kent dit probleem en kan me helpen.
Ik vind dat zo vaak wassen van de kleertjes gewoon zonde ze doen er toch al zo kort mee.
Groetjes
 
hoi mama lina,
ik gebruik de luiers van kruidvat en dat bevalt prima.
maar ik merk dat deze soms ook niet afdoende zijn maar dan met plas.
soms is het rompertje iets vochtig. mijn zoontje is nu ruim 8 maanden en er gaat meer in dus ook meer uit. ik weet niet of het bij de "echte"pampers ook gebeurt.
is de poep ook dun?? anders moet je wat "verdikkend"voedsel proberen ofzo??
ik heb ook wel eens gehad dat zijn halve rug onder de poep zat, de achterkant zat dan niet goed of hij had gewoon heeeeeeeellll veel gepoept. fijn is dat dan he? en vaak ook net als je haast hebt en weg moet........
ik ben benieuwd naar andere reacties, ik weet het ook niet.
groetjes helma
 
Hoi

Ik heb het probleem nooit gehad. Mijn zoontje heeft de luiers van de Edah, die bevallen mij prima. Misschien moet je naar een grotere maat? Dat was bij mij  in het begin de oorzaak dat hij nog wel eens zn rompertje nat had. Maar sinds ik een grotere maat gebruik gaat het prima.

Succes.
Caroline
 
Hoi hoi,

Ik herken het, maar mijn zoontje poept zeker 2x op een dag en ik had het met de luiers van de kruidvat dat de poep er langs kwam.
Ik gebruik nu zelf de europrofit luiers en die bevallen mij prima, ik heb Daan nog nooit nat of vies weer uit bed gehaald.
Dus ik zou toch maar eens andere luiers proberen of grotere inderdaad, want als je extra moet wassen lijken de luiers wel goedkoop maar is dan toch niet zo.

Groetjes Saskia
 
Hoi! Ik geef mijn dochtertje borstvoeding waardoor haar poep echt dun is (zgn. spuitluiers). Het komt er echt met kracht uit dus ik heb een stevige luier nodig. Heb in eerste instantie Pampers gebruikt. Was er tevreden over, alleen als ze poepte moest ik écht rennen om haar te verschonen en dan nóg zat  meestal haar hele rug onder. Bah!!!!
Ik gebruik nu luiers van de Lidl en dat gaat prima (moet wel zeer zorgvuldig de luier omdoen; in het begin is ze twee keer doorgelekt). Zeker wat de poepluiers betreft- ik hoef nu niet meer zo hard te rennen, haha! De poep blijft nu waar het hoort:in de luier.
Maar goed, je moet gewoon maar proberen.Wat voor mijn dochtertje werkt hoeft niet voor jouw zoontje te werken.

Succes

Dani, mama van Joëlle
 
Terug
Bovenaan