Help!! Positieve test maar geen symptonen!!

Hallo,

Effe een rare vraag of najah ik weet het zelf niet meer.....!!!
Heb helaas 2 miskramen gehad... maar deze zwangerschappen gingen gepaard met misselijkheid en zere borsten enz..... Nu heb ik sins gisteren een positvieve test maar geen symptonen..... Ik durf nergens op te hopen!! Maar kan je ook een goede test hebben en dat het tussen je oren zit??

Ik hoop dat iemand zo'n gelijke ervaring heeft gehad?? Ik hoor het graag!

Liefs Mariska

Hoi Mariska,

gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap!

Nee, een test kan niet positief zijn als je niet zwanger bent....tenzij je miskraam nog geen 9 weken geleden is, dan kan je lichaam nog steeds het HCG hormoon afscheiden....

Heb je uberhaupt na je miskraam al eens een negatieve test gekregen? Zo ja, dan kan ie nu alleen maar positief zijn als je echt zwanger bent.
Ik kreeg vorige zwangerscahp pas met 6-7 weken klachten, daarvoor nergens last van....

sterkte,
gr Yosha

hey,

wat een onzekerheid zeg. Ik kan me voorstellen dat je niet meer durft te hopen en al helemaal niet als je niks voelt ervan.

Ik zit in dezelfde situatie. Heb in sept vorig jaar een mk gehad en nu weer zwanger. Ik was alleen al druk in de weer met maandverband vorige week (ben onregelmatig, dus weet nooit precies wanneer) Maar afgelopen woensdag toch maar getest en zwanger! Ik snapte er ook niks van. Had helemaal geen last van de symptomen die ik de vorige keer wel had. Maar misschien is het juist een goed teken.... Ik voel nu mijn onderbuik wel, de banden zeg maar, dus misschien komt het gewoon later deze keer.

Ik hoop dat je er toch van kunt genieten. En wie weet komen de symptomen bij jou ook later...

Groetjes, Hester

Terug
Bovenaan