help...Postief of negatief??

A

Anoniem

Guest
Ik had gister mijn nod, en heb net getest, nou is de horizontale lijn heel dik, en er is heeeel lichtjes een horizontale streep te zien.. ( alleen als je hem tegen het licht houd)

is de test nu postief of negatief..

mijn vriend zegt nega om dat ie nauwelijks te zien is

Helleeuw,

dat was bij mij dus ook he, een heeele lichte lijn...
Het maakt niet uit hoe dik of dun, licht of donker, maar staan er twee, is ie pos!!!
Wat je moet doen is nog heel even proberen rustig te blijven en er over een paar dagen nog een doen....wedden dat ie dan duidelijker is??

Ik hoop voor jullie dat ie positief is!!!

Groetjes Valerie

hoi masrya,

streep is streep, dus positief!!

gefeliciteerd!!

liefs cis

ik heb net nogmaals de bijsluiter gelezen en er staat: Het maakt geen verschil indien 1 van de lijnen in het + teken lichter of donkerder gekleurd is dan de andere het resultaat is ZWANGER!!!!

Leuk!!!

Van harte en geniet er maar van...

Groetjes Valerie

Ook van mij GEFELICITEERD! Overal hier wordt het gezegd: een streep is een streep en er komt niet een (vage) streep als je niet zwanger bent. Geniet er van!

Liefs, Mimi

Oh, wat herken ik dat! Had ik bij mijn zoontje ook. Moest toch naar de huisarts, dus meteen gevraagd wat het nou was. Ze zei dat 1 streepje niks hoeft te zeggen, maar als er 2 streepjes te zien zijn, hoe onduidelijk de tweede ook is, dan is het positief! Kreeg dan ook direct een preek over wat ik wel en niet mocht eten... Was wel even flink beduusd en heb de test de volgende dag herhaald. Toen was ie veel duidelijker, dus kon ik de verloskundige gaan bellen voor een eerste afspraak..
Dus bij deze: Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan