HELP! PROVERA GESLIKT MAAR BLIJK NU ZWANGER

Goedemiddag lieve dames,

Sinds vanmiddag weet ik totaal niet meer wat ik moet denken of doen. Heel erg onzeker, bang maar ook weer blij. Ik zal maar bij het begin beginnen. Op 15-12 had ik een positieve ovulatietest. Gezien ik in het ziekenhuis loop moest ik die vrijdag toch al langs gaan voor een echo ivm de follikel. Nou daar aangekomen vertelde ik dat ik een dag ervoor een positieve test had. Kreeg een inwendig echo en daarop was geen grote follikel te zien. Dus werd ik doorgestuurd om bloed te gaan prikken. Dezelfde dag kreeg ik daar nog de uitslag van. Uit mijn bloed was niks te zien. Moest de week erop op dinsdag of woensdag weer langs gaan voor een echo. Nou toen weer langs gegaan en toen was er helemaal niks te zien. Geen follikels meer niks, nou wel wat maar echt superklein. Weer bloed geprikt en weer te horen gekregen dat er niks te zien was. Kreeg daarna provera voorgeschreven om mijn menstruatie op te wekken en daarna moest ik nu met clomid 150 mg starten. Een verhoogd dosis waar ik eigenlijk echt enorm tegenop zat, alle bijwerkingen etc. Nou nu komt het, 3 weken terug dus die medicijnen gekregen, geslikt en normaal moet je binnen 2 weken na het slikken van de laatste pil menstrueren. Dit zou dus voor mij betekenen vorige week of deze week. Echter heb ik echt al sinds twee weken onwijs veel last van pijnlijke borsten en veel plassen. Af en toe ook onderrug pijn. Dit allemaal herkende ik van mijn vorige zwangerschap die helaas na een paar weken al een miskraam werd. En nu dacht ik nee de bloedtesten gaven steeds niks aan, echo ook niet dus zwanger kan ik niet zijn.

Echter heb ik net een test gedaan, en die gaf meteen aan een streepje aan van ZWANGER. Heb meteen het ziekenhuis gebeld. Kan morgen langs gaan voor een echo. Maar nu ben ik gewoon echt zo ontzettend bang. Zoveel angst giert er door mijn lichaam. Zo bang dat het weer mis zal gaan. En ook weer lichtjes buikkramp, ben er maar onzeker van. Maar aan de andere kant ben ik weer onwijs blij.  Als het goed is moet ik dan nu rond de 6/7 weken zijn.

Wie had ook provera geslikt, maar waar het toch bij goed is gegaan?

Hoi Saar!

Mag ik vragen hoe dit bij jou afgelopen is?
Ik heb nu namelijk hetzelfde. 
27 Feb een test gedaan, negatief. 28e begonnen met provera. 
Ik werd maar niet ongesteld en voelde me af en toe niet zo lekker. 
Test gedaan en hartstikke positief! 
Blij natuurlijk. Maar de test gaf aan 3+ weken. Dus dat was tijdens of voor de provera. 
Nu ben ik super bang dat dat kwaad kan? 

Hoor graag hoe het bij jou is afgelopen!

Groetjes Yaeva

hoi,ben je helemaal niet gaan bloeden na je Provera kuur? Ik heb vorige week vrijdag mijn laatste tablet gehad van 10 dagen en heb alleen sinds 2 dagen ofzo lichte bloedingen. Maar ik ben constant hele dagen misselijk en mijn borsten zijn ook super gevoelig en pijn en zo nu en dan wat pijntjes in de onderbuik. Heb eerder Provera gehad,maar deze verschijnselen nog nooit gehad.

Terug
Bovenaan