Help? Regeldag of iets anders?

<p>Hallo allemaal!</p><p>Mijn zoontje (morgen 5 weken) wil sinds gisterenavond alleen maar aan de borst, slaapt amper.. Alleen op mij. Hij heeft vanacht wel tussen alle voedingen 2 uur gelaten. Zodra ik hem weg leg om even te plassen is het huilen geblazen. En dan ook echt ontroostbaar! Pinken wil hij ook niet. Ik ga het hele rijtje af.. Schone luier? Te koud? Te warm? Krampjes? Etc. Hij blijft zoeken naar een tepel en lijkt na de voedingen ook niet tevreden. Tijdens het drinken hoor ik hem wel regelmatig slikken. Het maakt me ontzettend onzeker. Zou er nog genoeg uit mijn borsten komen? Ze voelen ook erg slap. En buiten de onzekerheid om is het ook heel vermoeiend..</p><p>Iemand soortgelijke ervaringen?</p>

Het zou ook kunnen zijn dat hij aan het clusteren is. Dan willen ze ook vaker. Regeldagen kan het ook zijn hoor. Zolang je hem nog goed hoort slikken hoef je er niet van uit te gaan dat je borsten leeg zijn. Ze zijn nu slapper doordat hij zo vaak komt. Maar slapte zegt niets over of er nog iets in zit. 
Als je je toch onzeker blijft voelen, bel dan een lactatie kundige. 

Kan een regeldag zijn hoor. Best vermoeiend ja en super onzeker word je er van! Heeft hij nog veel plas en poep luiers? Ook altijd wel een goede graadmeter.
En onthoud dat kindjes die flesjes drinken dit ook doen hoor, en daar hoort dan ook onzekerheid bij zo van geef ik hem niet te veel? Etc. 
Succes en hopelijk snel weer wat meer tijd om te plassen ;) 

Als jou zoontje altijd op dezelfde momenten veel wil ‘drinken’. Kan het best zijn dat hij wil clusteren. Onze dochter deed dit ook vanaf ze ongeveer 6 weken oud was tot zo’n 12 weken. Iedere avond vanaf ongeveer 18.00 tot 20.00 zaten we samen op de bank. In het begin vond ik dit heel vervelend aangezien ik niet even rustig kon eten samen met mijn vriend. Uiteindelijk geaccepteerd aangezien ik het toch niet kon veranderen en had er daarna ook vrede mee. En van de een op de andere dag was het over. Regeldagen heb ik nooit echt gemerkt.

[quote quote=10365014]Kan een regeldag zijn hoor. Best vermoeiend ja en super onzeker word je er van! Heeft hij nog veel plas en poep luiers? Ook altijd wel een goede graadmeter. En onthoud dat kindjes die flesjes drinken dit ook doen hoor, en daar hoort dan ook onzekerheid bij zo van geef ik hem niet te veel? Etc. Succes en hopelijk snel weer wat meer tijd om te plassen ?[/quote]
Hij poept en plast hartstikke goed! Wel merk ik echt onwijs veel harde scheten bij hem op. Dus flesvoeding aanbieden zal idd niks oplossen (niet dat ik dat van plan was hoor ;))
Vriendlief is eindelijk thuis, dus ik ga even uitgebreid plassen en douchen haha

Heel herkenbaar. Dat waren van die dagen dat wanneer mijn man thuis kwam van werk hij nog niet eens mocht gaan poepen van mij! 

Niet stressen! Dat voelen ze enorm aan! Eraan toegeven. Het zal inderdaad een regeldag zijn. Dit komt me bekend voor. Eraan toegeven en dan valt het allemaal mee!

Nou dames..
Het is nog steeds bezig ? Borsten hebben nog nooit zo leeg gevoeld. Denk inderdaad een regeldag. Wist niet dat, dat zó intensief zou zijn.
Ik ga me eraan toegeven en hopelijk gauw over haha...

Terug
Bovenaan