Help ritme totaal zoek

Hoi allemaal,

Daan en ik zijn het ritme totaal zoek momenteel. Wie heeft er tips om dat terug te krijgen. Hij krijgt 5 flessen met 165 cc, dit is in principe voldoende. Ik wil hem graag om 23.00 uur een fles geven, hij  komt dan standaard om 3.00 uur, 7.00 uur en 10.00 uur en redt dan dus de 5 flessen niet op een dag. 6 flessen geven lijkt ook geen optie.

Wat doen jullie, laten huilen tot het tijd is voor een flesje of toch eerder geven? Ik merk aan Daan dat hij last heeft van het ritmeloos zijn, dus wie heeft er een goede tip of een mooi schema waar we wat mee kunnen?

Alvast bedankt,
Nienke

Is het niet mogelijk dat je meer voeding in zijn flesje doet?
Misschien is hij inmiddels aan wat meer toe. Ik weet niet hoe oud hij is?
Als hij wat meer voeding krijgt zal er meer tijd tussen de flessen zitten.
Misschien nog overleggen met het consultatieburo?
Succes,
Groetjes Bloem

Hoi nienke.
Ik zou ook wat meer voeding gaan geven,mischien vraagt het lichaam gewoon om meer.
Ik heb dat ook gehad met mijn dochtertje en toen ging het goed en sliep ze zelfs s`nachts door.
07;00-11;00-15;00-19;00-23;00
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Groetjes michelle

Hoi Nienke.
Nog iets geef de voeding nooit eerder want dan gaat het helemaal fout.
Ze hebben toen ook tegen mij gezegd om desnoods een beetje water te geven.
20cc en anders 60cc met een schepje voeding.
en dan op de goede tijd gewoon de voeding.
gr michelle

Hoi Bloem en Michelle,

Bedankt voor de tips. Ik volg met Daan de afgelopen dagen heel strak het volgende schema 03.00 100cc, 07.00 165 cc, 11.00 165 cc, 15.00 165 cc en 19.00 165 cc. Hier heeft hij echt voldoende aan, een week geleden bleef hij maar honger houden, ik heb het gevoel dat hij nu wat sneller genoeg heeft, waarschijnlijk heeft hij toen een groeispurt gehad. Mijn idee van het geven van een kleiner flesje ´s nachts is dat hij dan eerder deze fles gaat overslaan, in de praktijk betekent het helaas dat hij om 5.30 uur gaat mieren omdat hij eerder wil eten en we dus alsnog een slechte nacht hebben. Vannacht gaat er dus gewoon 165 cc in de nachtfles en als hij gaat doorslapen merken we het vanzelf wel een keer.
In elk geval helpt het inderdaad om de fles nooit eerder te geven.

Groetjes,
Nienke

Hoi Nienke.
Ik wou even weten hoe oud jou zoontje Daan is.
Ik wou graag zeggen dat je als hij op de leeftijd is in de laatste fles een beetje nutrix kunt doen.
Mijn zoontje sliep er voor het eerst de hele nacht op door.
Want ik gaf hem dan ook snachts een flesje maar ik kwam dan nooit uit met mijn schema.
Misschien heb je hier iets aan.
Groetjes.

Hoi Cilla,

Daan is net 3 maanden, dus in principe nog te jong voor Nutrix, nu ik Friso Extra gebruik bij de avond en nachtvoeding gaat het al een stuk beter.
Groetjes,
Nienke

Terug
Bovenaan