help!! rode vlekjes

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

Stefan heeft sinds een paar dagen rode vlekjes rond zijn mondje. Verder heb ik het nergens gezien. Het lijkt steeds erger te worden en eigenlijk weet ik niet meer wat ik eraan moet doen en waar het vandaan komt (wat het is).....
Ik heb al gesmeerd met sudocreme (zielig, zo'n wit bekkie) en met wat vette zalf.... maar het helpt niets.
Ik heb zelf het gevoel dat het door de speen komt. Stefan heeft alleen bij het slapen een speentje, maar kwijlt dan ook. Hij krijgt  kiesjes dus dat kwijlen is soms best erg. Zou   het kunnen zijn dat dat door het broeien komt?

Hebben jullie ervaring hiermee? Hoe gaat het over??

Groetjes Go mv Stefan

Hoi,

Mijn zoontje van 14 maanden heeft dit ook wel eens, en dan vooral als hij zijn speentje heeft ingehad. Komt denk ik ook door het kwijlen en het broeien! Gelukkig heeft hij zijn speentje niet veel in, dus kan het weer wergtrekken in die tijd, maar soms heeft hij echt een 'spenendag' en zie ik ook echt dat het erger is!

Proberen zonder speentje te laten slapen, en anders het speentje eruit halen als hij slaapt..

Succes ermee!
groetjes,

Als het bij vlekjes blijven en geen blaasjes/korstachtige plekjes worden (krentenbaard)
Zou ik het even laten voor wat het is en er niets op smeren, even een paar daagjes aankijken en als het niet minder wordt of juist verergerd zou ik even langs de HA gaan.
Misschien is het een beginnende exceem, door zijn speen zoals je zegt.
Als het verband heeft met de kiezen, zou het na een paar dagen moeten verminderen, net zoals bij rode billen.
Succes ermee in ieder geval

Pauline

Bij ons heerst er nu ook de waterpokken (mijn dochtertje is op dit moment ook geveld) dus misschien is het dat? Maar als het geen blaasjes worden en er niet veel meer bijkomen is het dat ook weer niet....maar het heerst iig (in Brabant dan...).

Anders idd toch die speen? Ik zou het gewoon even aankijken en als het niet over gaat gewoon even de HA bellen.

Succes!
Patty mv Nynke

Terug
Bovenaan