HELP ROZE AFSCHEIDING!!!!

hoi allemaal,
sinds zaterdag heb ik last van roze afscheiding, het is niet echt bloed, maar het is natuurlijk ook nie techt goed.ik heb het bij het afvegen als ik het na het toilet ben geweest, en ik zie natuurlijk wel wat vlekken in mijn maandverbandje. weet iemand hoe schadelijk dit is. Ik ga vandaag in ieder geval bellen, ik heb pas a.s. vrijdag een 2e echo, maar maak me erg ongerust.
boekie

ik ben officieel 7 weken maar omdat mij eisprong vrij laat was rekenen ze 6 weken (vandaar dat ik a.s. virjdag voor echo moet, vorige week had ik eigenlijk een 5 weken echo en daar konden ze niet zo veel mee (behalve dat die qua grootte goed was).

en jij?

nou heb net even gebeld en inderdaad: hoef me niet ongerust te maken, kan namelijk ook de innesteling zijn (dacht dat ik die al gehad had, maar goed).
tenzij ik pijn heb of echt bloedt,maar het is nu weer gestopt die afscheiding, dus maak ik me maar geen zorgne.
pff, als dit de hele zwangerschap zo gaat, ben ik aan het eind een gestrestte kip!!!
ik mag al eerder een echo omdat ik met 1 voet al in het ivf circus zat (alles al in huis gehaald, en het was wachten op de ongi, die dus nie tkwam!). zewillen me goed blijven volgne. hoop dat het vrijdag a.s. goed is.
boekie

Ohhhh ik wil helemaal niemand ontmoedigen...

Ik had in mijn vorige zwangerschap ook lichtroze verlies.... belde toen naar de huisartsenpost en die zei ook als je geen buikpijn ofzo hebt hoeft het niks te zijn...

Toen het de dag erna niet over was, heb ik toch maar even mijn gyn. gebeld en die zei houd rekening met een miskraam...
Hij heeft me toen nog onderzocht zag "nog geen" hartaktie maar mijn baarmoeder mond was "nog" dicht...

Een paar dagen later zette het lichtoze verlies om in helder rood, ik kreeg een miskraam, die is verder verlopen zonder buikpijn, het leek op een gewone menstruatie...

Ik duim voor jou dat alles goed komt...

Liefs Randy
Mama van Ninthe*
miskraam
nu 21 weken zwanger

Terug
Bovenaan