help ruzie met me quinny!

A

Anoniem

Guest
he meiden,

Wij hebben vandaag de kinderwageninzet op de quinny speedi gezet.En ik vind het hem onhandig en niet zo mooi eruit zien(jaja het oog wil ook wat haha)
En ik vind het vervelend want ik kan ze niet zien,ze zit dus met de rijrichting mee.Ja ik weet het,daar had ik over na moeten denken toen ik hem aanschafte.Maar daar dachten wij nu eenmaal nog niet aan.

En nu weet ik het niet meer.Ik vind die bugaboo ook zo leuk en dan kan ze ook mijn richting op kijken.
Maar ik moet ook nog een buggy hebben die aan mn fiets kan.dus dacht ik aan de zapp,maar die heeft geen ligstand.....

dus wat moet ik nou?mijn quinny speedi kan ze ook niet helemaal rechtopzitten..
Maar een andere zoals een bugaboo of mutsy ofzo die kostte toch weer rond de 500 euro..
En dat wil ik wel uitgeven maar dan wil ik wel weten of ie de moeite waard is.Want voor deze hebben we bijelkaar ook zo'n 800 euro uitgegeven,en kan nu 7 maanden later wel janken....
Baal er echt van.

Hebben jullie ervaringen of tips?Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Alvast bedankt!

Liefs kimberley,mama van Nevin 18-8-2008

Hoi Kimberley

Wat een toestand zeg, en ook wel erg jammer.

Wij hebben een quinny buzz en ik heb er   nu een zapp bijgekocht.
de buzz kun je zowel van je af als na je toe erop zetten en dat gaat heel erg makkelijk.

Maar weet je zeker dat de speedy niet naar je toe kan laten kijken? want bij de meeste kan dat namelijk wel,
die kleine van mij wil niet naar mijn kant kijken die kijkt liever van zich af.
Als ik jou was zou ik er goed overnadenken,
en als je beslist een andere te kopen ga dan eerst met je kleine naar een babyspeciaal zaak om hem gewoon in verschillende wandelwagens te zetten en te proberen.

heel veel succes groetjes mascha

Hoi,
Ik kan je helaas niet aan een andere wagen helpen :(.
Maar wie weet marktplaats?
Groetjes,

Hej!!

ha,ha,ha ruzie met je quinny.... wij hebben hem ook. Ben er op zicht eigenlijk wel tevreden over, maar inderdaad vind ik het gebrek aan oogcontact met Linde ook wel erg jammer. Ik wist niet dat je de speedy evt. ook andersom kon maken?? Staat niks van in de gebruiksaanwijzing... ik heb een rode en vind hem best mooi... krijg er in elk geval best vaak complimentjes over. Kan er verder weinig nuttigs aan toevoegen, maar meid dan verkoop je hem toch? van dat geld kun je dan misschien een fijnere wagen kopen? Succes, groetjes Pippi

Klinkt als mijn verhaal...

Eerste een QUINNY SPEEDI die je ZEKER NIET VAN RIJRICHTING KUNT VERANDEREN! Ik vond het echt helemaal niks dat de kleine niet mijn kant op kon kijken. En hij trouwens ook niet.

Toen verkocht via Marktplaats en een QUINNY BUZZ gekocht. En daar op de dag van vandaag nog nooit geen spijt van gehad!!

Dus mijn advies: verkopen en een andere kopen. Je kunt er nog zolang plezier van hebben en zeker als er bijvoorbeeld ooit nog ene kindje komt.

Succes met je beslissing!529448837

hoi lietje 6,

Misschien een hele brutale vraag,maar voor hoeveel heb jij hem ongeveer verkocht?Ik zou niet weten wat ik ervoor moet vragen..

liefs kimberley..

Heel herkenbaar. Het vervelende is dat als je zwanger bent je nog niet weet waar je allemaal op moet letten. En ook ik vind het een groot onding. Het in elkaar zetten was een ramp. De bovenklep kun je niet vastzetten(?) en je kan hem niet helemaal rechtop zetten. Daarnaast is onze band lek, maar de fietsenmaker wil die niet plakken, omdat de velg van plastic is en het risico te groot is dat er dan iets stuk gaat. Lang leve de quinny.
Omdat we ook op vakantie gaan en een buggy mee willen nemen, hebben een van prenatal gekocht.
Als ik het over mocht doen, nam ik de kleine mee en teste ik alle interessante wagens uit. Daarnaast zie je vaak beoordelingen op internet, tenminste als je géén al te nieuw model hebt(, zoals wij destijds bij de quinny)

succes

p.s. Als je denkt aan een 2e, kijk dan bij aanschaf ook of er de mogelijkheid is om een extra kind te vervoeren. Bij bepaalde kinderwagens kun je namelijk zo'n plankje, met wieltje kopen die je aan de kinderwagen kunt bevestigen en waar het oudste kind op kan staan.

Terug
Bovenaan