help... (schaam schaam...)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

vind het erg om dit te moeten vragen..
Ik heb voor de 2de keer in mijn leven last van schimmel infectie in mijn vagina..
nu wil ik liever niet naar de huisarts.. ben ik hele ochtend mee kwijt wachttijden van 1,5u zijn normaal.. en geloof me ik heb meer te doen..
nu heb ik vorige keer een zalfje gekregen maar dit helpt niet.. (nog niet??)
wie weet er een ander middeltje wat ik misschien in huis heb.. heb voor morgen een afspraak staan..

thanks..

liefs Annemieke

Wat een ellende hè!!
Je kunt er helemaal niks aan doen,het is erg vervelend om daarvoor naar de dokter te moeten!!  
Ik heb het ook 2 keer gehad en de tweede keer heb ik gewoon gebeld met de assistente dat 'het' weer terug was maar geen tijd had om te komen.
Ik heb toen een zalfje en een vaginale pil gekregen.
Hoefde ik gelukkig niet naar de arts.
Succes!!! Hopelijk is het snel over!

Groetjes Mikkie.

Hoi hoi,

bij mij was dat ook n tijdje een terugkomende klacht erg vervelend!

Ook ik heb met de assistente gebelt en gezegt dat ik zeker wist dat t een schimmelinfectie was dan kan ze wat voorschrijven,hoef je echt niet voor naar de huisarts.

Die zalf hielp bij mij ook nooit maar wel n eitje wat je in moet brengen en in no time van die ellende af!

succes,groetjes ramona

Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik canesten (3 pillen om in te brengen), en miconazonitraat (zalfje). Beiden werkten prima.

Veel succes ermee.

Liesje

Ik zelf heb er nooit geen last van, maar andere vrouwelijke familieleden van mij wel. Wat zij wel eens deed, was in een sopje van biotex gaan zitten. Schijnt erg goed te werken, of soda heb ik ook wel eens gehoord.
Succes, Sil

Terug
Bovenaan