HELP! schimmelinfectie tijdens eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Heeft iemand ervaring met een schimmelinfectie tijdens de eisprong? Grrrr.....
Ik heb net van die inbrengcapsules gehaald, maar ondanks dat je die tijdens je zwangerschap mag gebruiken, lijkt het me niet zo bevorderlijk voor een bevruchting....
Balen zeg, zit al in de achtste ronde of zo, en ben er nu wel een beetje klaar mee!
Heeft iemand ook gehoord dat je door yakult te drinken de schimmel ook weg krijgt?
Groetjes Gwen

Belen zeg! Heb ik ook gehad... Veel kun je niet doen. Veel yoghurt eten (en sommige zeggen t erop smeren...), die capsule en creme en verder... tja wij hebben t toch gedaan en toen was ook mn man geinfecteerd! Lekkere boel dus, not. Zo'n capsule werkt snel, dus 1 dag daarna maar weer proberen? Succes!

Dank je wel voor de tip, we zijn inderdaad verder van huis als ik mijn mannetje besmet, maar netjes een paar dagen wachten.....

hoi gwen

ja ik heb dus ook een schimmelinf. gehad maar bij jeukte t zo erg dat ik nog niet kon knuffelen en ik had er ook ECHT geen zin in...
als je t doet   kan je man ook geinfecteerd raken ,krijgt hij veel jeuk aan zn   ding!! en zo kan hij kou ook weer besmetten......
dus misschien toch ff wachten???? tot het helemaal over is   dan voel je je ook beter ook en over die yogert ,ik had t ook bekeken op google en de dokter zei dat je dan nog veel meer schimmels krijgt [t is een fabeltje dat yogert werkt[yogert = schimmels....dus ik zou dat niet doen...en jacoult   ja dat gaat naar je maag en niet naar je onderkant volgens mij .........??? je moet eigenlijk even google op candida..... dat is de meest voorkomende vaginale schimmel [misschien heeft je dok t verteld]   en daar kan je niks aan doen alleen dat ei innemen...en ik had ook nog zalf gekregen...
heel veel succes...
lilian

oja ff vergeten "zn capsule [ei] laat heel veel zalf in je vagina achter " dat mag je dus niet eruit wassen gelijk want dat is nou net t gene wat werkt.,.... dus de volgende dag is t net alsof er heel veel wit in je vagina zit ....is de zalf..... is ook niet echt leuk om daarin te gaan knuffelen denk ik ....
maaar sterkte
lilian

Hoi, hoi,

Ja., dat klussen hebben we maar niet meer gedaan, ik denk zelfs dat mijn man al een beetje besmet was, want hij klaagde vanmorgen ook al over jeuk. Maar even een zalfje er bij halen.Het gaat na 1 ei al een stuk beter, en ook maar wat yakult gedronken. Het schijnt een darmbacterie te zijn die doorwerkt in je vagina...rara...kanariepiet, maar ik heb wel vaker gehoord dat gisthoudend voedsel en suiker de boosdoeners zijn.
Helaas....nog langer wachten op een zwangerschap, maar het zij zo.
Bedankt voor je reaktie en veel succes met zwanger worden!
Groetjes Gwen

Terug
Bovenaan