Help, slaapdrama baby 10 maanden

<p>Goedenavond,</p><p>Sinds enkele tijd lukt het mijn dochter niet meer goed om zelf in slaap te komen, hoe moe ze ook is.</p><p>Ze kan nu zelfstandig in zithouding komen en sinds kort ook staan. Vanaf dat moment is dat ook nog het enige wat ze doet, ook in bed. Hierdoor gaat ze dus niet slapen. Huilen kan ze als geen ander. En dan niet een beetje jammeren, nee helemaal overstuur, buiten adem en zelfs in paniek blijven wanneer je haar wel uit bed pakt. Ze grijpt je echt bij de arm en je mag haar niet meer weg leggen.</p><p>Het is dus vermoedelijk ook een stuk verlatingsangst. Alleen ze is zo overstuur dat het niet uit maakt of we de kamer weer in lopen of niet. Pas als we haar oppakken wordt ze rustig. En zelfs dat dus soms niet eens.</p><p>Ik weet echt niet zo goed wat ik er mee aan moet want zo zijn we 3x per dag zo ontzettend lang bezig om haar op bed te krijgen. Ze valt vaak uiteindelijk pas in slaap bij ons op de arm en dit wil ik haar ook niet aanleren maar anders slaapt ze helemaal niet.</p><p>We hebben al van alles geprobeerd maar niks helpt. </p><p>Heeft er iemand tips hoe we dit her beste aan kunnen pakken?</p>

in jullie bed en naast der liggen 
Je moet er door heen . Of het bedje anders zetten en anders bedje op jullie kamer weder zetten 

Bedankt, maar dat maakt geen verschil.. Ze gaat om 19.00 uur naar bed en ligt dan sowieso alleen. Wij gaan pas later op bed.
Ook als ik naast haar blijf zitten blijft ze overstuur. Meestal merkt ze het niet eens op dat ik haar kamer binnen ben gekomen.

Ik heb een dochter van 11 maanden en heb idd hetzelfde probleem. Iedere nacht vaak 2/3 keer een uur bezig om haar weer in bed te krijgen. En dan is ze bij ons in de armen in slaap gevallen. Wanneer we haar wakker kn bed leggen gaat ze meteen staan en huilen. En ze stopt echt niet. Als je naast het bedje gaat zitten blijft ze krijsen. Als iemand tips heeft graag.

Ik bedenk me nu dat ik bij mijn beide kindjes met perioden heel wat uurtjes liggend op de grond naast het ledikant heb doorgebracht. Hand door de spijlen en wachten tot ze sliepen. Ik weigerde ze mee naar mijn bed te nemen, want hun eigen bedje moest een veilige plek blijven. 

Terug
Bovenaan