<p>Beste ouders<br /><br />Wij zitten met een best probleem en tips zijn van harte welkom. <br />Onze zoon is nu 12 maanden maar heeft nog nooit doorgeslapen. Hij slaapt vaak max 2 a 3,5uur en is dan weer wakker, ook s'nachts. Omdat mijn vrouw hem borstvoeding geeft en vroeg vaak aan de borst in slaap viel wil hij dit nu nog steeds. Fles geven? Wilt hij niet, hij verzet zich hevig. Soms proberen we het dan maar met een kinderbeker maar dan verslikt hij zich vaak. Omdat hij aan de borst in slaap vallen is gewend kan ik als vader hem niet in slaap krijgen. <br /><br />Op advies van consultatiebureau geprobeerd slaaptraining te doen. Naast hem zitten geen aandacht etc. Maar op een gegeven moment word hij hysterisch ja dan kan hij niet meer slapen. <br /><br />Het begint ons nu best op te breken elke nacht wakker en niet doorslapen. <br /><br />Ik ben benieuwd of jullie tips hebben of jullie bekend zijn met dit gedrag. <br /><br />Ps. dit is ons 2e kind, eerste had hier geen last van. <br /><br /><br /><br /></p>