Help slapen in normale slaapzak drama!

<p>hallo ouders.</p><p>Mijn zoontje is nu bijna 7 maanden en heeft vanaf geboorte altijd "ingebakerd" geslapen. Eerst met doeken en toen over op de puckababy piep en nu inmiddels in de puckababy mini waar hij te groot voor gaat worden.</p><p>Ik heb nu ook de puckababy 4 seasons. Deze is echter nog veel te ruim. En normale slaapzak ook geprobeerd.</p><p>Hij is zo onrustig dat slapen in een slaapzak met mauwen echt nog niet gaat. Maar dan ook echt niet!!</p><p>Hij rolt al om van rug naar buik maar nog niet terug maar het slapen in een normale slaapzak wordt nu toch wel een dingetje om hem aan te laten wennen.</p><p>Maar zo gezegd gaat dit dus echt voor geen meter. Ook met dutjes overdag niet.</p><p>HELP!</p><p> </p>

Hoi nee nog steeds niet.
Hij slaapt nu nog in de puckababy mini. Maar hier wordt hij in niet al te lange tijd te groot voor. Ook ivm draaien.

Heb de afbouwdoek van pacco gekocht en tot 7 maanden ingebakerd. Baby rolde met 4 maanden al.. snap dat t geen fijn idee is maar een baby met moeite uitbakeren ook niet. Pacco plus is vanaf 4 5 of 7kg. Met ritsen voor de armen dus mss kan je dat zo proberen?

hier ook zo'n geval. Hij doet wel heel korte dutjes overdag van 30 min. 1 keer was het 2 uur! Toen sliep hij met zn armen omhoog. Heb juist het idee dat het te strak instoppen en armen naar beneden doen averechts helpt, maar hij trekt ook steeds zijn speen eruit em sabbelt op zn hand.

Onze dochter heeft ook tot 7 maanden ingebakerd gelegen. Afbouwen ging in eerste instantie ook heel moeizaam. Toch ging het in een aantal weken steeds beter. Bij ons was het echt een kwestie van doorzetten. 
Sinds ze op haar buik slaapt, slaapt ze echt heel goed. Als ik dat had geweten had ik dat eerder geprobeerd...
succes!

Helpt het om hem (met armen los) op z'n buik te laten slapen? Misschien overdag eens proberen? Heb niet super veel ervaring met inbakeren, maar onze zoon slaapt al vanaf 8 weken op z'n buik. In het begin draaiden we hem s nachts nog terug, en bakerden we hem in. Dat was dan de enige manier waarop ie op z'n rug sliep. Maar op zijn buik nooit problemen gehad met slapen!

Onze dochter heb ik ingebakerd met de pacco piccolo tot 6.5 maand. Eerst leek afbouwen te lukken met de puckababy maar later weer opnieuw in de piccolo. Zijn cold turkey gestopt ivm draaien en ze heeft echt wel even moeten wennen. Ze blijkt nu een echte buikslaper en slaapt het klokje rond (9.5 maand). 

Terug
Bovenaan