<p>Hallo mensen, daar ben ik weer na een tijdje! Slapen ging ZO goed bij ons nét voor de zomervakantie. We waren eindelijk af van inbakeren na ruim 6,5 maand hoera! Meneer huilde niet meer uren lang in de avonden. En na de vakantie sliep hij netjes uit zichzelf om 19.00 (voorheen 21.00) een klokje rond. We zaten echt op een roze wolk zeg! Om nu weer in een donderwolk te veranderen met slapen.. Al een week is het weer drama. Sprongetje? Ziek? Tandjes? Allemaal nee. Tijdens een sprong merk ik het de hele dag door. De eerste tanden zijn al door. Hij is ziek geweest ja maar de hele dag door eet hij goed en is vrolijk op slapen ná. Hij is moe. Middagslaapjes zijn ook drama. Max half uur tot 45 minuten wat voorheen 2 uur was. Op aanraden van CB geef ik hem geen pap meer ivm zn gewicht dus voor t slapengaan BV en slapen. Eerst dacht ik dat het daaraan lag maar toen besefte ik dat het daarvoor al begonnen was. Eerst begon t met 1x wakker worden. Daarna meerdere malen krijsend wakker. Water? Huilen. Speentje erin? Huilen? Praten tegen hem? Krijsen! Gister nacht was het echt over de steep. Hij werd elke 2 uur wakker om vervolgens tegen zichzelf te praten alsof het ochtend is (was middennacht). Na 3 kwartier toch gaan kijken en als hij ons ziet is t meer krijsen. We slapen op zolder zn kamer is precies naast ons. Wat moeten we doen? Iemand herkenning? Hij wordt gewoon wakker alsof het ochtend is. Uit vermoeidheid Kindival van VSM besteld ik weet het echt niet meer. Ook puur omdat we al maanden met een kindje hebben gezeten die uren lang ging huilen en het ging net zo goed! Wel moet ik zeggen dat hij een super alert en actief jongentje is.. <!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/share/clipdata_190922_202632_848.sdoc--></p>