HELP smetplekjes

Bah!!! wat doet dat zeer....

Ik heb vrij grote borsten van nature, maar nu zijn ze helemaal MEGA!!
Ik heb nu voor de 2de keer smetplekken onder de brosten. Dat doet zo zeer.
Ik probeer het droog te houden daaronder, maar iedere vrouw zweet daar. Helemaal als je borsten zich klaarmaken voor de toekomstige melkproductie.

Heeft er iemand tips??

Margo

Hallo,
Ik heb dit bij mijn tweede zwangerschap ook gehad. Ik was braaf bh's zonder beugels gaan dragen, omdat beugels niet goed zouden zijn. Gevolg: hangende borsten, extra zweten, en een schimmelinfectie.
Ik ben naar de huisarts gegaan, en kreeg miconazolzalf, en engels pluksel.
Ik ben zelfs nog naar de dermatoloog geweest, zo erg zag het eruit.
Ik ben daarna toch weer beugelbh's gaan dragen, en deed eerst mijn hemd aan en daarna mijn bh. , dat doe ik nu ik zwanger ben weer, en dat gaat hartstikke goed.
Ik zou als ik jou was even langs de huisarts gaan, voordat het ook een schimmelinfectie is/wordt. Mocht het nog niet zo erg zijn, helpt talkpoeder ook, en eerst je hemd met daarover je bh. werkt super! Wel zorgen dat je hemd goed onder je borst zit, zodat er geen huid op huidcontact is.

Wat vervelend! Ik heb zelf ook grote borsten en merk wel dat ik sneller zweet. Geregeld tussen door drogen (op mijn   werk met toiletpapier) en dan heb ik er geen last van.

groetjes Maris

he bah, dat klinkt vervelend!

Ik heb ook behoorlijke borsten, maar nog geen smetplekjes gelukkig. Wel al 2x  een schimmelinfectie gehad, een keer inwendig, lekker gedoe met zo'n zalf inbrengen, en een keer in mijn lies, bah vervelend...

Maar van mijn werk uit weet ik idd dat droog houden erg belangrijk is. Succes en sterkte ermee!

lfs Mick

inderdaad lastig zeg. Let er op dat de omvangmaat van je BH goed is. Ik merk dat die van mij erg snel klein zijn. Begon met 80, nu een 85 gekocht maar ook aan de kleine kant helaas.