Help, snap dr nix van..

A

Anoniem

Guest
Het is een tijd geleden dat ik hier was.. mijn jongste is nu 2,5.. We zijn bezig voor een derde.. Ik moet morgen ongesteld worden maar heb dinsdag uit nieuwsgierigheid zo'n vroege test gedaan en die had een vaag maar aanwezig streepje.. Nou had ik nog een test in huis en die deed ik vanmorgen en die was negatief?? Ik snap dr nix van en geduld is voor my geen schone zaak.. Herkend iemand dit??

groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Wat lastig. Ik weet niet direct wat er aan de hand kan zijn. Wat voor testen heb je precies gebruikt? Ik zou als ik jou was nog een paar dagen wachten en dan nog een test doen. Maar ik snap dat dat niet is wat je wil horen. In ieder geval veel sterkte en ik hoop dat anderen je misschien beter kunnen helpen.

Groetjes Mariska

Hoi Marianne,

Wat lastig. Ik weet niet direct wat er aan de hand kan zijn. Wat voor testen heb je precies gebruikt? Ik zou als ik jou was nog een paar dagen wachten en dan nog een test doen. Maar ik snap dat dat niet is wat je wil horen. In ieder geval veel sterkte en ik hoop dat anderen je misschien beter kunnen helpen.

Groetjes Mariska

Hoi Marianne,

Groetjes Mariska

Ligt het misschien aan de hoeveelheid HCG die de testen nodig hebben om pos te worden? Misschien bij de vroege test en heel minimale en bij de gewone net wat meer? Ik zou over paar dagen nogmaals testen. Succes met afwachten en onzekerheid!
Groetjes mira

Terug
Bovenaan