Help!!! Snap er helemaal niks meer van!!

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb jullie hulp nodig want ik word langzaamaan helemaal gek.... ik word van de ene kant naar de andere geslingerd.... </p><p>16 en 17 april heb ik 3 testjes gedaan, deze waren héél licht positief. De dag erop werd ik ongesteld, dit heeft 3 dagen geduurd en stopte abrupt. De 3e dag was de bloeding best hevig maar op de ene en andere minuut stopte het ineens. Dit was gisteren.</p><p>Mijn partner wilde toch graag dat ik een testje deed vanmorgen. Zo gezegd zo gedaan. KNAL positief.... </p><p>Hoe kan dit??? Heeft het vruchtje de ongesteldheid dan overleefd of heeft het een andere reden dat hij zo fel is??</p><p> </p><p>Help help.....</p>

Hi KrisVH,
Zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn geweest? Dat klinkt namelijk zo. Alvast voorzichtig gefeliciteerd ?

Zou het? Het was best hevig en zelfs met bloedtolsels...
Ik wil straks zo'n testje halen met zwanger/ niet zwanger, ik kan het maar moeilijk geloven!

[quote quote=10193342]Zou het? Het was best hevig en zelfs met bloedtolsels… Ik wil straks zo’n testje halen met zwanger/ niet zwanger, ik kan het maar moeilijk geloven![/quote]
Ik ga voor je duimen. Spannend! Ik durf het niet met zekerheid te zeggen natuurlijk, want ik heb zelf geen innestelingsbloeding gehad. Maar het was wel het eerste wat in mij op kwam. En anders misschien even bellen met de huisarts? Vragen wat hun opinie hierover is? 

Ja ik heb net al online een afspraak gemaakt voor woensdag. Ik houd je op de hoogte! Thanks voor je reactie ?

Snap dat dit heel spannend zal zijn! Veel succes en ik hoop op het mooiste voor je!

Heb ik gehad, echt best veel bloed en stolsels. Dacht toen ook dat het een miskraam was, maar inmiddels 40 weken zwanger. Het kan wel dus.
Het kan ook dat je wel zwanger was maar nu net de miskraam hebt gehad en de test nog positief uitslaat..

Heb ik gehad, echt best veel bloed en stolsels. Dacht toen ook dat het een miskraam was, maar inmiddels 40 weken zwanger. Het kan wel dus.
Het kan ook dat je wel zwanger was maar nu net de miskraam hebt gehad en de test nog positief uitslaat..

Terug
Bovenaan