help snap er niks meer van

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik heb bij de gyn gezeten omdat ik om de 2 weken ongi was dat speelt al 2 jaar.
nu zit ik op dag 23 en ben nog steeds niet ongi heb het iedee dat ik helemaal vol zit en en dat als ik een boer laat alles mee komt (sorry haha)
nu heb ik niks geen ongie krampen maar wel al de hele week dikke cervixi slijm.
ook heb ik verleden week met pijn in de buik op bed gelegen.
 nu heeft de gyn gezegt dat ik niet zomaar zwanger zou raken vanwege de aandoening endometriose maar nu ben ik de eerste keer in 2 jaar voor mijn doen overtijd.

wat denken jullie testen of nog een weekje of 2 wachten?

wordt er echt gek van

liefs annieka

Hey.

Wat een onzekerheid he, wel spannend voor je, vooral omdat je nog nooit overtijd bent geweest.
Ik zelf ben iemand die niet te snel test, ik wacht liever, zodat ik een week overtijd ben, dan dat ik te vroeg test en dat op een teleurstelling uit loopt.
Maar meid je moet doen waar jij je goed bij voelt, als je je zenuwen niet meer de baas kan dan zou ik testen, anders zou ik nog een weekje wachten.
Succes, ik hoop dat je een positeive test in handen mag krijgen deze ronde.

Groeten van Miena.

Hoi,

Moest van de week nog aan je denken over hoe het nu met je zou zijn. Ik ( Lina) heb vaker met je "gesproken".   Kan me goed voorstellen dat je wilt testen. Had je geen medicijnen van de gyn gehad die je cyclus kunnen beinvloeden?
Anders doe je toch een test? Nu zit je te toch ook te gissen. Is hij negatief en je wordt nog steeds niet ongesteld dan kun je over een paar dagen weer een test doen.
Succes ermee. En hou je ons op de hoogte?

p.s, zelf heb ik nu de ene keer een cyclus van 14 dagen, daarna van 22-24 dagen daarna weer 14 dan weer 22-24. Er zit wat dat betreft regelmaat in. Ik gebruik ovutesten en meet in de cyclussen van 22-24 dagen positief, dus ga ervan uit dat ik dan wel een eisprong heb.

Groetjes Lina.

Terug
Bovenaan