A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
wij zitten nu in de 2e ronde voor een 2e kindje.
Nu was vorige maand mijn cyclus prs 28dgn.
Dus was ik voor deze maand ook vanuit gegaan.
Nu ging ik een paar uur terug naar de wc en tot mijn grote verbazing zag ik bloed!!
Dus ja... ik dacht: dan zal ik wel ongi geworden zijn
Nou ging ik net naar de wc en op het maandverbandje zat geen bloed, aan het wc-papiertje niet, en in mijn urine ook niet zeg maar. (sorry voor de lekkere taal, maar wil het zo duidelijk mogelijk neerzetten).
Toen ik eergsiter uit bed kwam, had ik het maagzuur, dus Rennie ingenomen en dat hielp wel.
Maar 's avonds kreeg ik het weer!!
Gisterochtend toen ik uit bed kwam, was ik misselijk, en dit heeft tot 's avonds 19.00 ongeveer geduurd, moest gister ook erg veel plassen.
Nu vandaag met vlagen misselijk, en regelmatig naar de wc, maar dat staat niet in verhouding met gisteren hoor.
Mijn eisprong zou volgens de statistieken de 22jan geweest moeten zijn, ervanuitgaande een cyclus van 28dgn.
We hebben uiteraard in die dagen flink geklust
Ik voel mezelf totaal niet ongi, af en toe rommelt het wel wat in mn buik, maar thats it!!
Heeft iemand hier ervaring mee??
Ik moet nog 6dgn wachten tot mijn ongi (als dat nou al niet is dan).
Alvast bedankt!!
Groetjes Debby.
wij zitten nu in de 2e ronde voor een 2e kindje.
Nu was vorige maand mijn cyclus prs 28dgn.
Dus was ik voor deze maand ook vanuit gegaan.
Nu ging ik een paar uur terug naar de wc en tot mijn grote verbazing zag ik bloed!!
Dus ja... ik dacht: dan zal ik wel ongi geworden zijn
Nou ging ik net naar de wc en op het maandverbandje zat geen bloed, aan het wc-papiertje niet, en in mijn urine ook niet zeg maar. (sorry voor de lekkere taal, maar wil het zo duidelijk mogelijk neerzetten).
Toen ik eergsiter uit bed kwam, had ik het maagzuur, dus Rennie ingenomen en dat hielp wel.
Maar 's avonds kreeg ik het weer!!
Gisterochtend toen ik uit bed kwam, was ik misselijk, en dit heeft tot 's avonds 19.00 ongeveer geduurd, moest gister ook erg veel plassen.
Nu vandaag met vlagen misselijk, en regelmatig naar de wc, maar dat staat niet in verhouding met gisteren hoor.
Mijn eisprong zou volgens de statistieken de 22jan geweest moeten zijn, ervanuitgaande een cyclus van 28dgn.
We hebben uiteraard in die dagen flink geklust
Ik voel mezelf totaal niet ongi, af en toe rommelt het wel wat in mn buik, maar thats it!!
Heeft iemand hier ervaring mee??
Ik moet nog 6dgn wachten tot mijn ongi (als dat nou al niet is dan).
Alvast bedankt!!
Groetjes Debby.