help snelle drinker, welke fles?

Dag dag,

Onze kleine meid van twee en halve week oud is een mega sneller drinker met sterke zuigkracht. Nou is het een beetje zoeken naar welke fles en welke speen we het beste kunnen gebruiken. Ben vanochtend bij cb geweest en moet nu zelf gaan uitzoeken, probere, kopen...

We hebben nu de difrax fles met een dental speen maat s, alleen hiermee doet ze te lang over de fles soms wel drie kwartier tot een uur. Met een normale s speen doet ze er 2 minuten over ook niet goed.
De Avent fles ook geprobeerd die is ook leeg in een paar minuten . Wat zijn jullie ervaringen. 
Tips zijn meer dan welkom. Weet nu niet wat ik het beste kan gaan aanschaffen.

Groetjes Kim
 
Ik had zelf ook een snelle drinker, maar met de dentalspeen S van difrax is het opgebouwd van 8 minuten naar 16 minuten.

Sommige geven ook aan de dr brown fles te proberen, daar heb ik echter geen ervaring mee.
 
Hier ook een snelle drinker. Wij hebben de Dr. Brown fles met de standaard spenen die erbij horen. We merkten aan onze dochter dat ze met deze fles vooral veel rustiger ging drinken en minder lucht binnen hapte, maar nog steeds wel vrij snel dronk. Daarnaast hadden wij het advies gekregen om de melk in te dikken met johannesbroodpitmeel (ook vanwege reflux) en dat was echt hetgene wat bij ons het verschil maakte! Ze ging van 5-10 min per fles naar 20 min per fles en daar waren wij heel tevreden over.
 
Terug
Bovenaan