ik gebruik een difraxfles met de kleinste speen (=s)maar de voeding gaat nog steeds te snel
als je hem onderstebovenhoud loopt het er zo uit!
mn mannetje (3maanden) hoeft amper zelf te zuigen.
ook bij een nieuwe speen en de 1,2,3 speen ookal geprobeerd en die rare platte met het gaatje boven werkte ook niet, veelste snel
herkent iemand dit en heeft iemand tips?
ook heeft hij er gewoon last van, heeft veel last van ingeslikte lucht, is winderig, erg onrustig tijdens het drinken en laat steeds van de 5 flessen 3 flessen 60/70 cc van de 180 cc staan.
ook slaapt hij steeds maar kort en is dan als hij weer even wakker is geweest weer moe maar erg huilerig en kan niet in slaap komen, dit de hele dag zo door
vanaf 8 uur slaapt hij wel goed tot de volgende ochtend 6.30 (22,30 nog wel een fles)
soms denk ik wel eens dat hij melk allergie heeft ofzo?
kan iemand helpen word er een beetje moedeloos van, steeds maar tobbe!
als je hem onderstebovenhoud loopt het er zo uit!
mn mannetje (3maanden) hoeft amper zelf te zuigen.
ook bij een nieuwe speen en de 1,2,3 speen ookal geprobeerd en die rare platte met het gaatje boven werkte ook niet, veelste snel
herkent iemand dit en heeft iemand tips?
ook heeft hij er gewoon last van, heeft veel last van ingeslikte lucht, is winderig, erg onrustig tijdens het drinken en laat steeds van de 5 flessen 3 flessen 60/70 cc van de 180 cc staan.
ook slaapt hij steeds maar kort en is dan als hij weer even wakker is geweest weer moe maar erg huilerig en kan niet in slaap komen, dit de hele dag zo door
vanaf 8 uur slaapt hij wel goed tot de volgende ochtend 6.30 (22,30 nog wel een fles)
soms denk ik wel eens dat hij melk allergie heeft ofzo?
kan iemand helpen word er een beetje moedeloos van, steeds maar tobbe!