help speen/fles/onrust!

ik gebruik een difraxfles met de kleinste speen (=s)maar de voeding gaat nog steeds te snel
als je hem onderstebovenhoud loopt het er zo uit!
mn mannetje (3maanden) hoeft amper zelf te zuigen.
ook bij een nieuwe speen en de 1,2,3 speen ookal geprobeerd en die rare platte met het gaatje boven werkte ook niet, veelste snel

herkent iemand dit en heeft iemand tips?

ook heeft hij er gewoon last van, heeft veel last van ingeslikte lucht, is winderig, erg onrustig tijdens het drinken en laat steeds van de 5 flessen 3 flessen      60/70 cc van de 180 cc staan.
ook slaapt hij steeds maar kort en is dan als hij weer even wakker is geweest weer moe maar erg huilerig en kan niet in slaap komen, dit de hele dag zo door
vanaf 8 uur slaapt hij wel goed tot de volgende ochtend 6.30 (22,30 nog wel een fles)
soms denk ik wel eens dat hij melk allergie heeft ofzo?

kan iemand helpen word er een beetje moedeloos van, steeds maar tobbe!

hoi klavertjevier,

zelfgeef ik borstvoeding, maar af en toe afgekolvde melk, zodat hij kan oefenen. mijn zoontje is dus gewend om moeite te doen voor de voeding en dronk de fles ook heel snel leeg, wat weer voor buikpijn zorgde. mij hebben ze op het cb de tip gegeven om de fles bij difrax gaat dat, een kwart slag open te draaien als hij aan de mond zit (niet als je hem rechtop houdt, want dan heb je alles nat) op deze manier schijnt het rustiger te drinken. en natuurlijk op tijd de speentjes vervangen, want na een paar keer flink zuigen worden die gaatjes ook groter.

succes.

gr floor

hallo,

ik kreeg gister als tip op het bureau om de fles zo strak mogelijk aan te draaien, want mijn zoontje had binnen 10 minuten zijn fles van 230 leeg
nu moet hij er nog meer moeite voor doen en is hij tijdens het drinken ook rustiger en nu wil hij wel een boer laten deed hij anders niet meer

Isis heeft haar flesjes ook altijd snel leeg. regelmatig verslikt ze zich tijdens het drinken.
Maar ze heeft er gelukkig verder geen last van...

Die tip van de fles goed strak dicht draaien heb ik ook gehoord... Wie weet helpt het...

Succes!
mama Peet

Terug
Bovenaan