Help !!! steken in mijn "doos"

Hallo a.s. moeders,
Ik heb sinds een klein weekje steken in me vagina. Ze komen en gaan ene keer duurt t een minuut andere keer 10 minuten.
Het is geen kramp maar echt steken ene keer onder me ene schaamlip en andere keer de andere  en het is niet "in" me schaamlip maar die omgeving er binnen.
Wie kent dit?
Laatste dagen ook een zwaar gevoel in me onderbuik, alsof ik een steen erin draag.
Eind van de dag word me buik ook harder dan smorgens dan is het echt een bolletje.
Herkent iemand dit?
Voelde me sinds de zwangerschap eigenlijk tip top maar nu pfffff word dr moe van.
Ben trouwens 14weken en 5 dagen zwanger.

Groetjes Dees, ongeruste moeder van 1e kindje
 
Hallo,

Ik ben 7 weken zwanger en heb idd ook stekjes daar onder.
Wat is ik heb geen idee, maar er veranderd veel als je zwanger ben en de dingen die lastig en zijn of erstig lijken stellen meestal niet voor.

Geniet lekker van je zwangerschap.

liefs mustie
 
Hier hoef je je geen zorgen om te maken. Ik heb dit gehad bij mijn eerste zwangerschap en nu bij de tweede heb ik het weer. Het gaat vanzelf over. Als het echt pijnlijke steken zijn dan zou ik toch bij een deskundige informeren maar als het echt kleine steekjes zijn is er niets aan de hand. Ik denk dat het met de doorbloeding in je schaamlippen te maken heeft.
 
Ik heb het nu wel, maar ik ben ook op het eind. Dus in mijn geval heeft het te maken met het feit dat het baby'tje ingedaald is en er veel druk op je 'onderkant' staat. Ik zou gewoon even de verloskundige bellen, die kan je dan wel vertellen wat het is en wat je er aan kan doen en even urine naar de huisarts brengen want het zou een blaasontsteking kunnen zijn.

groetjes kirsten
39w0d
 
Terug
Bovenaan