Help! Steken in mijn rechter zij!!!

Hoi meiden!
Help! Ik ben nu ruim 10 weken zwanger. En sinds gisteren heb ik steken in mijn rechter zij. Net alsof ik dagen niet naar de wc ben geweest. Of veel te weinig gedronken heb. Misschien de darmen die opspelen? Aan de andere kant denk ik dat het wat lager zit op de hoogte van mijn rechter eierstok.
Nu ben ik wel 24 uur misselijk. Water, volkoren brood en fruit krijg ik echt niet weg! Ik drink wel en eet wel gezond, maar mondjes maat. Wie herkent deze steken en weet wat dit zou kunnen zijn?
We zijn goed onder controle. Ik heb namelijk in ruim een jaar drie miskramen gehad. We hebben al twee echo's gehad en beide keren het hartje zien kloppen! Nu heb ik pas over twee weken een afspraak voor de volgende echo en voor een nekplooimeting.
Maak me behoorlijk druk!
Groetjes van Tetsia!

Hoi,
Herken het niet direct maar zorgen maken moet je absoluut niet doen.
Ik zou toch even contact opnemen  met de verloskundige.
Zij kunnen je bezorgdheid misschien wegnemen.
Groetjes en succes

Zoals je het beschrijft, wellicht vanuit je darmen ivm verstopping? Ik heb (met 10 wkn) ook een keer heftig stekende pijn in onderbuik gehad, links. Na een paar moeizame toiletbezoeken verdween dat weer (maar ik was ook onrustig en beetje onzeker hoor).

Wat ook zou kunnen dat je misschien al wat last hebt van de banden die beginnen op te rekken? Ik weet nog wel van mijn 1e dat dit vreemde pijntjes, op vreemde plaatsen kan geven...

Succes!

hoi,

ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook erg veel last gehad van mijn zij (kweet nog niet 100% zeker of ik nu zwanger ben, maar kheb het nu ook)
mij is gezegt dat het door de darmen kan komen, maar het is eerder banden pijn.

hoop dat je er iets aan hebt, mij hielp iets warm (warme fles ertegen aan houden enz)

groetjes simone

Terug
Bovenaan