HELP! Steken

<p>Goedenavond,</p><p> </p><p>4 oktober had ik mijn eirsprong en heb het rond de dagen leuk gemaakt met mijn vriend. Helaas verloor ik 3 dagen voor mijn nod bloed. Dit was relatief weinig bloed voor wat ik normaal gewend ben maar nog steeds heel vreemd. Maar goed kan gebeuren. Deze bloedingen/ menstruatie is al 5 dagen bezig maar sinds 3 dagen heb ik echf last van steken in me onderbuik rechts net boven me heup. Ik heb het heleijd afgescheept op zal wel menstruatiepijn zijn, maar nu maak ik me echt zorgen want pijn neemt niet of slechts tijdelijk af  door pijnstillers . De pijn voelt zeurend/stekend aan. Weet iemand wat dit kan zijn? Weet niet of ik me zorgen moet maken. Diep in me hart voelt het niet goed.</p><p> </p><p> </p>
 
Hoi,
 
Bloed verliezen voor je NOD kan een innestelingbloeding zijn. Meestal duurt dit gemiddeld 1 a 2 dagen (dacht ik). Als het anders is dan je normale menstruatie kan je voor de zekerheid een test doen toch? Misschien geeft dit wat zekerheid en geruststelling, of goed nieuws! Anders even langs de huisarts als je pijn blijft houden.
 
Succes! :) 
 
Bij pijn rechts boven de heup die nauwelijks houdbaar is zou ik de huisarts bellen. Bloeding kan menstruatie zijn, pijn kan wel met bloeding te maken hebben, maar ook iets heel anders zijn zoals blinde darm ontsteking (hoop t niet voor je :-(  ) maar ik zou ff de hap bellen als ik jou was. Sterkte en succes 
 
Ik ben langs de hap en hij zei idd dat de pijn tussen de baarmoedermonden m’n blindedarm zat dus hij maakt zich zorgen of het een blinde darm is maar moet het blijven aankijken.
 
Terug
Bovenaan