Help! Symptomen weg. 7 weken

<p>hi allen, </p><p>na een hele lange tijd zijn we eindelijk zwanger! Bijna 2 jaar geleden verloren we ons dochtertje op 24wk zwangerschap.. dus we zijn ZO blij nu!</p><p>momenteel ben ik 7+2w. Ik maak me een beetje (boel) zorgen. Vorige week stond ik nog kokhalzend boven mijn ontbijt en was ik dood moe en had ik krampen in m’n liezen en nu... niks? Alleen nog gevoelige borsten. Ik maak mezelf helemaaaaal gek! </p><p>Hoe kan dit? Iemand ervaring hier mee? Of herkenbaar? </p><p> </p><p>Liefs</p>

Ik denk dat je het beste je huisarts kunt bellen voor een afspraak bij een gynaecoloog. Wij kunnen van alles zeggen over dat symptomen kunnen verdwijnen etc. Maar jouw pijn door de ervaring van een miskraam zit veel dieper. En is waarschijnlijk alleen gerust te stellen door iemand die je onderzoekt.
Mijn advies, beter een keer te vaak hiervoor bellen. Je hebt goede redenen. En deze angst uiten bij een professional is ook belangrijk. 

Precies wat ixxomi aangeeft. Ik had nauwelijks symptomen alleen soms gevoelige borsten maar ook dagen niets. Blij dat ik was wanneer mijn borsten zeer deden. Denk dat iedereen deze fase van onzekerheid heeft. Maar jouw situatie ligt anders, kan me voorstellen dat de onzekerheid dan nog heftiger is. Dus extra check kan je best vragen lijkt mij.

Wat fijn dat je weer zwanger bent. Maar ook oh zo spannend. Wij zijn ons eerste kindje verloren bij een zwangerschap van 28 weken. Ik ben inmiddels 23 weken zwanger van ons tweede kindje. Er is bij ons geen oorzaak gevonden voor het overlijden van ons zoontje. Ik sta onder controle van het ziekenhuis en heb wekelijks een echo. Onbevangen zwanger word je gewoon nooit meer na deze ervaring. En niemand zal jou gerust kunnen stellen. Vraag in her ziekenhuis gewoon naar een controle als je je zo voelt. Zij zullen er alles aan doen om je gerust te stellen, dat doen ze bij mij ook. Laat je weten hoe het verder gaat?

Hoi hoi, ik denk dat ik dan even de verloskundige zou bellen.
Ik ben morgen 10 weken (zwanger van een tweeling) en voel me opeens niet meer misselijk... Daar baart me ook zorgen...

Bedankt dames voor jullie reactie! 
Mij heb morgen gelukkig een echo staan. 
Jeetje Sunshinexxx heftig! Ik sta ook onder controle van het VU. Om de week een echo. Laatste was vorige week en een hartje te zien, houd m’n eigen hart vast voor morgen maar hoop ZO dat het goed zal zijn! 
Ik zal het laten weten! 
X

Terug
Bovenaan