Help Te lang tussen voeding?

<p>Dag dames </p><p>ik ben best bezorg over mijn zoontje hij heeft namelijk sinds vandaag dat hij 2 keer 5uur tussen zijn voeding laat is dat normaal ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord krijg van iemand ik weet niet of ik hem nou wakker moet maken of niet </p>

Als je kindje nog jong is zou ik hem wakker maken en je aan het ‘schema’ houden. Het kan namelijk zijn dat hij voor zijn gevoel nu in de nacht aan het slapen is, en dus minder vaak om voeding vraagt. Omgedraaid dag/nacht ritme is vooral voor jou als moeder vervelend, want dan moet je snachts vaker uit bed. Voor je kindje is het niet schadelijk oid. 

Mijn zoon is nu 11weken hij slaapt in de nacht wel door als ik hem wakker maak is hij heel chagrijnig en screeuwt de boel bij elkaar

Dan zou ik er maximaal 4 uur tussen laten. Heb je hem ook toevallig getemperatuurd? Misschien is hij niet helemaal lekker, waardoor hij meer wil slapen.

Ik zou me er niet te druk over maken. Zolang hij niet heel erg suf is als hij wakker wordt. Het enige risico is dat hij z'n bloedsuiker zelf nog niet zo lang op peil kan houden, maar dan merk je dat wel aan hem, want dan worden ze heel erg suf.
zolang dat niet gebeurt, kan je zoontje blijkbaar prima iets meer uren ertussen hebben. 
Maak je niet te druk en geniet van je extra uurtjes slaap!

Terug
Bovenaan