<p>Hallo allemaal, mijn kleine man een maand te vroeg geboren ondertussen nu bijna 2 maandjes oud vraagt echt om meer voeding drinkt ook heel gulzig zo nu en dan spuugt hij en ruikt hij zuur maar het is op en af dan is het weer en dan gaat het weer een week goed, de AR voeding hebben we geprobeerd maar daar werd hij nog onrustiger van dus terug naar de standaard, hij krijgt flessen van 120cc met 4 schepjes hij drinkt ze volledig leeg heel af en toe een heel klein laagje wat hij laat staan we zijn ten einde raad hij drinkt best veel flessen op een dag en dat baart me zorgen heb met het cb al gebeld maar daar werd ik niet wijzer van omdat ze het zelf ook niet wist ik ga vandaag starten met fles te geven van 150 cc met 5 scheppen maar hij drinkt gerust nog 9 flessen in 24 uur en dat spugen helpt ook niet mee het was even weg en nu sinds gisteren weer terug merk wel dat hij er last van heeft omdat hij veel ze tong naar buiten steekt en zuur kijkt als het omhoog komt! dinsdag moeten we naar het cb weer hopelijk kan zei ons wel een beetje wegwijs maken </p>