Help! Tips? Overstappen van Nutrilon AR naar goedkoper?

Voor ons zoontje Mats (nu ruim 5 maanden) gebruiken wij Nutrilon AR, tegen heftig spugen. Dit bevalt ons erg goed. Eerst gebruikten we Nutrilon standaard, maar hij spuugde heel erg. Later hebben we nutriton door de voeding gedaan, dit hielp erg goed tegen spugen, maar hij liep compleet leeg (en dit ging ook niet over)-gevolg : open, kapotte billetjes, dus daar zijn we mee gestopt. Ook Omneo geprobeerd, dat hielp niets. We gebruiken nu al ruime tijd AR (met paar scheppen Nutrix om langer tussen de voedingen te krijgen) en dat gaat hartstikke goed. Nadeel: het is stervensduur!

Wie heeft ervaring met voeding die goedkoper is en die ook goed helpt tegen (stevig) spugen?
Omdat mats nu wat ouder is durf ik wel een  iets anders te proberen..
Wie heeft tips?

Alvast bedankt!

Mijn collega vertelde mij net in de pauze toevallig dat haar dochtertje ook zo erg spuugde, maar dat ze overgestapt is naar Friso. En nu gaat het goed (paar daagjes wennen).
Misschien heb je er wat aan.
Kan het trouwens ook niet zo zijn dat je kindje eroverheen gegroeid is (dat spugen)?
Succes ermee.
Liefs Phira

Als ik jou was zou ik toch nog even op Nutrilon AR blijven zitten, hij doet het er goed op toch. En over 1 maand is hij 6 maanden en gaat dan toch over op opvolgmelk, dan kan je altijd nog een ander merk proberen. Anders ga je nu over op een ander merk en dan over 1 maand weer, lijkt me ook niet zo goed voor zijn buikje. En misschien is het spugen dan ook al minder. Succes!

Hoi,

Mijn dochter heeft ook geruime tijd AR gehad...ook na de  6 maanden...alleen was dat niet voor het spugen maar meer voor de ontlasting(advies van onze kinderarts)...het gevolg was dat ze daarna moeilijk overstapte naar andere voeding aangezien de AR wat dikker is van samenstelling.
Op een gegeven moment werkte de AR van dag op dag ineens omgekeerd en liep de ontlasting bij haar benen naar beneden....wij zijn overgegaan naar de friso....aangevuld met nutrix pap(om het wat dikker te maken) en bambix.....misschien een idee?

Terug
Bovenaan