help, tips zijn van harte welkom!!!

Hallo,

Ik ben een tijd niet meer op het forum geweest, heb het zo vreselijk druk met mijn zoon Kris.

Kris is nu 15 maanden en slaapt helemaal niet meer snachts, hij heeft overigens nooit echt goed geslapen, maar nu gaat het echt niet meer, ik ben helemaal gesloopt....

Heeft iemand misschien nog tips, we hebben volgens mij alles geprobeerd, van lampjes, muziekjes tot lavendelbadjes en ga zo maar door.

Ik hoop dat iemand kan helpen want het CB weet het zelfs niet eens meer
gr laura en kris
 
Slaapt Kris overdag nog ? Zoja kun je dan proberen om hem op te houden tot de avond. En anders toch eens de huisarts raadplegen, er kan wel iets lichamelijks aan de hand zijn, wat ze op het CB niet zien. En de huisarts kan je eventueel doorsturen.

Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Jolanda
 
Hi,

Bij ons op het werk, ja wazige vrouwetjes lopen hier rond, haha... hebben ze het vaak over dit soort problemen 'slaapproblemen bij kinderen' en aardstralen...

Ik vind dit zelf allemaal nogal ver gezocht...
Maar als ik alles al geprobeerd zou hebben, kan dit er ook nog wel bij..
Je weet maar nooit...

Ik zelf vind het te hokus-spokus...maar wat als het wel helpt...

Je kan ff google-en..?

Nens
 
hoi   ik denk dat wat Nens bedoeld bijv het bedje op een andere plek in de slaapkamer zetten als je idd van alles heb geprobeerd zou ik het idd even googlen kan het nu even niet terug lezen maar ben je al bij een chiropracter of osteopaat geweest misschien zit er wel iets vast wat je ook bij die hele kleintjes ziet en eventueel een homeopaat maar daar weet ik geen ervaringen van

succes Elena
 
Hoi,

Een Osteopaat wellicht? Ik zelf heb hiermee goede ervaring. Mijn dochter is er heel rustig door geworden. Ik ben met haar geweest toen ze 8 weken was en avond aan avond gillend in haar bedje lag. Met drie sessies was ze een ander kind. Wellicht het oriënteren waard in jouw geval.

Gr,
Maria
 
hoi hoi

mijn dochtertje wou ook niet meer inslapen s'nachts. Totdat mijn schoonzusje met de voor mijn dochtertje oplossing kwam.

Je kan bij bart smit of intertoys (1 van de 2) een ster kopen met drie verschillende slaapliedjes. Deze ster projecteerd tijdens het afspelen van de liedjes bewegende figuurtjes op het plafond.
Van het concentreren hierop in samenwerking met de slaapliedjes vallen ze in slaap.
Denk maar aan schaapjes tellen.

De ster kost rond de 10 euro, en je kan hem instellen op 5 of 10 min afspelen. Daarna stopt hij vanzelf. Je kan hem eenvoudig aan het bedje vastmaken zonder dat ze hem los kunnen krijgen.

Voor mijn dochtertje was dit echt de uitkomst. De eerste 2 avonden wou ze er nog niet aan geloven, Ik heb haar toen laten huilen en elke keer opnieuw aangezet.
Uiteindelijk wil ze niet meer slapen zonder dat dat ding aan kan.

Het is het proberen waard.

Sterkte

Groetjes Merei
 
Terug
Bovenaan