Help!! Tuurstreepje en temperatuur omlaag??

Ik zit inmiddels op cd 30 en 12 dpo. Vorige maand werd ik na cd 27 ongesteld dus ik was me daar al op aan het voorbereiden aangezien mijn temperatuur ook daalt.

Nu heb ik vanmorgen een test gedaan en zowel mijn vriend als ik zien een tuurstreepje (dus als de scherpe ogen even mee kunnen kijken haha). Was erg lastig vast te leggen op de foto.

Maargoed heel leuk dat tuurstreepje, maar ik geloof het dus niet, want mijn temperatuur daalt.. ik heb een foto bijgevoegd van mijn temperatuurkaart en mijn test.

Bedankt voor het meekijken!

Hoi moekiee ik zie ook een tuurstreepje dus zou zeggen dat je zwanger bent zal na een paar dagen nog eens testen en dan met clearblue daar staat dan ook gelijk hoever je bent vind ik duidelijker

Ik zie ook een voorzichtig streepje, is natuurlijk niet te verlaten met een je temp. Vrijdag nog eens testen zou ik zeggen, succes!! Laat je het weten?

[quote quote=10455366]Ik zie ook een voorzichtig streepje, is natuurlijk niet te verlaten met een je temp. Vrijdag nog eens testen zou ik zeggen, succes!! Laat je het weten?[/quote]

Ik begrijp je zin niet helemaal haha. Ik laat het weten!

Dat maakt wel onzeker natuurlijk! Heb je niet iets geks gedaan voor het temperaturen? Bijvoorbeeld 's nachts ineens 3x naar het toilet moeten gaan ofzo? Of onder een dunnere deken geslapen door het warmere weer?
Als dit streepje er binnen de afleestijd was zou ik wel zeggen dat je zwanger bent, maar dat geeft helaas geen garantie dat de zwangerschap ook door gaat zetten. Hopelijk heb je binnenkort een test met een duidelijke streepje in handen!

Ik moet elke nacht eruit om te plassen, dus dat is voor mij normaal. Dat is ook de hele cyclus zo geweest met temperatuur geen dag uitgezonderd.

Ik heb niet onder een dunnere deken geslapen. Het enige wat anders was dan andere nachten is dat ik de afgelopen 2 nachten met de ventilator aan heb geslapen.

Streepje was binnen de afleestijd ?

Terug
Bovenaan