Help uitkomst ovulatie test.

<p>Hoi, </p><p>Pogingen tot spontaan zwanger worden lukt niet. Nu ovulatietesten! </p><p>Afgelopen woensdag minimaal bloedverlies dan zou mijn cyclus 26 dagen zijn geweest. Vrijdag toename bloedverlies cyclus dan 28 dagen. Ovulatietesten besteld en vandaag dacht ik, laat ik het is uitproberen. Nu al een lichtte maar zeker al een streep te zien. Ik heb de sensi test. In de bijlage staat een tegenstrijdige uitleg over de uitkomst van de streep. Wat moet ik hier nu mee, komt mijn eisprong nu niet veelste vroeg? </p><p>Groetjes L. </p><p> </p>
 
Had ik inderdaad ook... steeds met app bijgehouden en zou ik op dag 15 mn ei hebben. Omdat het bij ons ook nog niet is gelukt, deze ronde maar met ovulatietesten begonnen. Ik was op dag 10 begonnen met testen en toen streepje.. dat drie dagen en daarna niks meer! Je zag wel duidelijk dat het per dag minder werd.. ik heb dus rond dag 10 al mijn ei gehad denk ik..?! Bij een cyclus van gemiddeld 27 dagen.
 
Ik had met de Sensitesten slechte ervaringen. Had om de haverklap een zichtbare streep te zien, soms 2 weken na elkaar.
Je moet echt een tijdje achter elkaar testen, dan moet je een stijgende lijn te zien krijgen. Waar de streep het duidelijkste is, daar ga je een ovulatie krijgen 
 
Ik herken wel wat Mali Mali zegt. Ik had dan al vanaf dag 4 een licht streepje. Pas rond dag 16 begon het streepje echt heel duidelijk te worden. 
Ik gebruik nu ook de testen van CB. Wel een stuk duurder, Maarja, dat is dan maar zo.
 
Terug
Bovenaan