help - uitslag op mijn buik...

sinds een paar dagen heb ik op mijn buik uitslag en bijhorende jeuk. Sinds begin mei wordt mijn buik min. een keer dagelijks in buikbalsem van zwitzal en die is absolut niet droog. Ik vraag mij af of het met hormonen te maken kan hebben? VK werkt natuurlijk als ik dit sort vragen heb maar ik wordt gek van de jeuk....

Weet iemand iets hierover?

een jeukende Mor74

Hoi,
Ik zou als eerste de buikbalsem van Zwitsal achterwege laten.. Kan geen kwaad om te proberen. Ik heb daar zelf veel jeuk van gehad (meer van de borstencreme) en heb er veel verhalen over gehoord van vrouwen die hetzelfde hadden bij de Zwitsalcreme. Ik gebruik nu een olie van Kneipp, maar er zijn natuurlijk enorm veel produkten te vinden.
En even vragen aan de huisarts of er iets aan te doen is? Misschien kan hij/zij een goede creme aanbevelen.
groetjes, Rudy (juli-forum)

Hoi,

Ik heb ook een tijdje zwitsalzalf gebruikt en halverwege de tweede tube verging ik van de jeuk. Bij de huisarts kreeg ik tabletten en die werkten. Toen ben ik de zalf een tijdje vergeten te gebruiken en toen ik daar weer mee begon begon de jeuk ook weer. De tabletten waren na 2 weken op en die mcht ik ook niet langer gebruiken. Ik gebruik nu Kruitvat zalf en nu heb ik nergens meer last van. Ik heb ook van meer mensen gehoord dat ze er jeuk van kregen dus ik zou daar maar even meee stoppen. Kan nooit kwaad.

Ik hoop dat het werkt want er is niets erger dan jeuk.

Groeten  Marijke
moeder van zoon 21 mnd  en  29w 4dgn zwanger  

Hoi allemaal

Heel erg bedankt voor de reacties - needless to  say:ik ga niet meer de zwitzalcreme   gebruiken!!! Wel gek dat het  verkocht wordt  met dat sort effect..... Ik hoop dat mijn buik snel weer  normaal wordt.

Mor 74  

Hoi Meiden

Ik heb werkelijk helemaal nergens last van. Heb eerst de creme van zwitsal gebruikt en kreeg daarna van mijn zoon voor moederdag een zwitsal voor mama pakket en daar zit die creme ook in. Maar ik smeer die creme twee keer per dag en ik heb helemaal niks.

Nou succes verdermet smeren.

Groetjes Yeppie

Hallo!
Ik had het jeukverhaal (en dat het bij meerdere zwangere vrouwen voorkomt) gemeld via de site www.zwitsal.nl. Vandaag kreeg ik een telefoontje van een medewerkster van Sara Lee (de producent van Zwitsal produkten). Ze vroeg of ik de tubes kon opsturen. Helaas was het jeukverhaal bij mij al een tijdje geleden en had ik ze al weggegooid. Ook werd me gevraagd om mee te doen aan een onderzoek. Ik heb nee gezegd omdat ik nu aan het eind van mijn (tweeling)zwangerschap zit, met alle kwaaltjes van dien en ik geen zin meer heb in gedoe. Maar als een van jullie zin heeft om mee te doen aan een dergelijk onderzoek dan kun je contact opnemen via de site denk ik. Ze willen natuurlijk graag weten waar het aan ligt en je krijgt er een kleine vergoeding voor.
En gelukkig heeft dus niet iedereen er last van!
groetjes, Rudy

Hallo,

Ik heb ook een tijdje zwitsal gebruikt en heb nu ook allemaal jeuk bultje en gaan ook niet meer weg, smeer mij nu sóchtend en sávonds in met Mentholgel, is heerlijk verkoelend, zo krijg je geen jeuk meer.
Zowiezo was ik al altijd anti zwitsal, dus het beste is ook om dat niet voor je kindje te gaan gebruiken het 1e half jaar(alergie gevoelig), want veel familie en vrienden die zwitsal hebben gebruikt bij hun kinderen, hebben daardoor last van exceem.
Dus je kan het beste natusan gebruiken, of spullen van neutral.
Maar goed dat moeten jullie ook maar zelf bekijken succes ermee!

Gr. Charlotte_26

Terug
Bovenaan