Help van alle mama's en papa's voor schoolonderzoek disneyland parijs . willen jullie me

Hallo lieve mama's en papa's

voor school moet ik een nieuwe belevenis creeeren voor Dinsleyland Parijs.
Graag zou ik van moeders van kinderen in de leeftijd 0-11 jaar willen weten waarom ze naar dit park zouden willen gaan en wie er dan in huis belist dat jullie daarheen gaan. ( doet het kind dit of de ouders) en waarom gaan jullie ( voor jezelf of plezier voor jullie kind(eren). wat zouden jullie graag willen dat er voor jullie kinderen dan aanwezig is in het park, waar maak je ze blij mee.

en voor de mensen die er al eens geweest zijn. waarom zijn jullie naar diney gegaan en misten jullie of jullie kinderen iets aan het park.

ik hoop dat jullie als mama's en papa's mij hiermee willen helpen en een korte reactie willen plaatsen, ik heb immers zelf nog geen kindjes.

alvast heel erg bedankt

Groetjes Jelena Quint
 
Hoi,

Ons zoontje is 2jr6mnd en wij gaan niet naar Disneyland Parijs. En inderdaad omdat we in de veronderstelling zijn dat hij daar nog niet zijn attractie zal treffen wat hem interesseert. Daarnaast beleeft hij erg veel plezier aan de kinderboerderij/speeltuin enz. Helaas heb ik geen gouden tip voor je.
Succes met het bedenken van een attractie. Ik denk dat je voornamelijk uit komt op een attractie voor kinderen van 6-11 jaar en niet zozeer jongere kids.

gr. Marieke
 
Terug
Bovenaan