Help van alle mama's en papa's voor schoolonderzoek disneyland parijs . willen jullie me

Hallo lieve mama's en papa's

voor school moet ik een nieuwe belevenis creeeren voor Dinsleyland Parijs.
Graag zou ik van moeders van kinderen in de leeftijd 0-11 jaar willen weten waarom ze naar dit park zouden willen gaan en wie er dan in huis belist dat jullie daarheen gaan. ( doet het kind dit of de ouders) en waarom gaan jullie ( voor jezelf of plezier voor jullie kind(eren). wat zouden jullie graag willen dat er voor jullie kinderen dan aanwezig is in het park, waar maak je ze blij mee.

en voor de mensen die er al eens geweest zijn. waarom zijn jullie naar diney gegaan en misten jullie of jullie kinderen iets aan het park.

ik hoop dat jullie als mama's en papa's mij hiermee willen helpen en een korte reactie willen plaatsen, ik heb immers zelf nog geen kindjes.

alvast heel erg bedankt

Groetjes Jelena Quint
 
Hallo Jelena,

Ik ben een moeder en wij zijn met onze dochter naar Disneyland Parijs geweest toen ze 5 jaar was. Ik had het uitgekozen maar vooral voor mijn dochter. Je moet toch in dingen gaan die je kind leuk vindt, en kinderen mogen nog niet overal in. Mijn dochter vond het erg leuk dat er de bekende disney figuren in het echt rondliepen, en ook de optocht vond ze erg leuk. Verder zijn we in veel rustige attracties geweest, omdat zij nog te klein was voor de engere attracties.
Wij vonden het erg leuk en hadden geluk omdat het vrij rustig was (in de voorjaarsvakantie). We hebben van andere mensen gehoord die in de zomer zijn geweest dat ze bijna de hele dag in de rij hebben gestaan, en dat is ook niet leuk.

Verder vind ik zelf Disney heel erg leuk, dus eigenlijk heb ik mezelf er ook een plezier mee gedaan om er naartoe te gaan. Ik heb een webwinkeltje waar ik kinderkleding van disney verkoop (kijk maar eens www.disney-kleding.nl ), omdat ik dat zo leuk vind. Gelukkig vinden mijn kinderen het ook leuk want zij krijgen van mij veel disney kleding uit mijn winkeltje om te dragen.

Als mijn zoontje (nu 3 jaar) wat ouder is willen we weer naar Disneyland Parijs gaan. Ik denk als hij ongeveer 6 jaar is. En dan gaan we zeker weer in een rustige periode, dus als de fransen geen vakantie hebben.

Veel sukses met je opdracht! En ik hoop voor je dat er nog veel mensen reageren.

Groetjes, Else
 
Terug
Bovenaan