HELP veel krampen gehad dus ik dacht dat de ivf was mislukt maar nu is het over en niet ongi. Wie h

Hallo mama's to bee!

Hier een mama die voor een broertje of zusje voor  haar kleine meisje aan het knokken is via ivf. Ik mag woensdag testen maar gisteren kreeg ik vreselijke krampen. Ik heb mijn vorige zwangerschap ook krampen gehad maar die waren veel minder heftig. Dat was meer een branderig gevoel rechts en links. Dit voelde meer snijdend en stuwend. Vandaag werd de pijn ook weer heftig. Ik wist eigenlijk 100% zeker dat deze poging verloren was. Echter...de pijn is afgezakt en geen rode duivel te bekennen. Voor de ivf'ers onder jullie..ik heb gisteren de laatste progestanbolletjes gebruikt.

Mijn vraag is als volgt...wie o wie heeft er ook vreselijke krampen gehad en was er van overtuigd ongesteld te worden maar bleek zwanger? En dan niet die lichte krampjes maar het echte werk zeg maar...

gr.Ing

Hoi Inge,

ik ken je nog van het andere forum, wij zijn 2 jaar bezig geweest  ik heb ook aardig wat ongi krampen gehad op mijn NOD.  Ik dacht ook gaan we weer. Maar die ongi krampen heb ik nog steeds maar in het begin, nadat ik wist dat ik zwanger was, dacht ik telkens ik heb een miskraam. Echt vreselijk want je kan amper genieten. Maar helaas toch afwachten.

Ik hield mijn temperatuur nog bij en zag dat deze veel hoger was dan normaal dus daaraan kon ik zien dat ik zwanger was.

Sterkte en ik duim met je mee!!!!

Ester

Hoi Inge,

leuk je hier weer te zien.Hier een oud forum genootje.  gaat het goed met Mette?
Zelf ben ik nu ook zwanger alweer  18 weken na een eerste IVF behandeling.
Helaas kan ik je bij je vraag niet helpen. Ik heb zelf bijna geen krampen gehad.

Ik duim voor je dat het goed mag gaan en dat je zwanger bent en dat je hier mag blijven plakken.

Groetjes Belle

Hé Inge,

Ik mocht toen op een donderdag testen en de maandag ervoor begon het al een beetje te rommelen en dinsdag en woensdag had ik zo'n buikpijn (precies hetzelfde als ongie krampen alleen veel heftiger) dat ik helemaal krom liep van ellende.
Ik was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld ging worden, was echt doodsbang om naar de wc te gaan en iets roods zou zien.
Ik wilde ook constant in mijn onderbroek kijken of ik iets zag, want dat moest haast wel met die buikpijn.
Ook na mijn positieve test heb ik nog een paar dgn die buikpijn gehad en toen waren we er weer van overtuigd dat het niet goed zat (heb voor Tessa al een keer een miskraam gehad).

Dus die buikpijn hoeft niet altijd een slecht teken te zijn, want mijn lieve meisje is nu alweer bijna 7 mnd.
Waarschijnlijk is jou kleintje net zo hardhandig als die van mij was en is hij / zij een heerlijk knus huisje aan het bouwen voor de komende 8 mnd.

Ik duim nog steeds voor je hoor. Ik denk vaak aan je. Woensdag zijn Matthijs en ik 4 jaar getrouwd dus het is een prachtige dag om positief te testen.

veel liefs van Kruimel en Tessa (18-10-07)

He Inge,

Ik heb vorig jaar je verhalen over je zwangerschap en de geboorte van Mette hier en op je pagina gevolgd....
Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook behoorlijke krampen, maar inderdaad waren dat tekenen van zwangerschap!
Ik hoop van harte voor jullie sat  er een broertje of zusje voor Mette in aantocht is!
Groetjes,

Nathalie
trotse mama van Maaike (28-09-2007)

Hoi Inge,

Ik herken het verhaal van jouw krampen wel. Ik kan (gelukkig ) niet over IVF meepraten, maar ik herken wel de krampen die je omschrijft aan het begin van de zwangerschap. Bij alledrie mijn zwangerschappen heb ik er veel last van gehad, maar het is 3 x goed gegaan. Na 2 jongens heb ik in feb. een klein meisje gekregen ! Het hoeft dus niets te zeggen, maar ik kan me wel voorstellen dat het heel spannend is. ( alhoewel het na IVF nog veel spannender moet zijn vergeleken met een spontane zwangerschap )

Ik heb je verhaal gevolgd (ja, dat heb je op zo'n forum he..  )
en ik hoop heel erg dat jullie meisje een broertje of zusje is gegund !
Ik duim voor je !!

Liefs, Sophie ( feb. forum )

Terug
Bovenaan