HELP!! Verlies ik vruchtwater?!!?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

even een vraagje, ik heb al sinds gisteren af en aan harde buiken/voorweeën, nog niet met echt een ritme er in. Maar wel een keer per 5-10 minuten.
Ik ben vandaag precies 34 wkn zwanger en 't kindje is al zo'n 4 wkn volledig ingedaald.
Ik heb steeds last van een soort ongi-gevoel onderin.
En nou komt ie, vanmiddag had ik ineens een onwijs nat kruis. Had een string aan met een legging, echt nat.
Kan dit al vruchtwater zijn? Wat kan ik 't beste doen?!

Prinses

Hoi Princes,

Ik denk dat je de vraag beter op het forum zwanger zijn kunt plaatsen..
De meeste van ons zijn bezig met zwanger worden..

Als ik jou was zou ik de vk gewoon bellen en vragen, maar zoals je het beschrijft klinkt het idd op vruchtwater..
Misschien dat de vk je verder kan helpen, want je kan niet bv een week zo rond lopen dat de vliezen al zijn gebroken !
Ik zou toch even bellen !

Succes met je zwangerschap en bevalling !! Hou je me op de hoogte?

Groetjes Maike Sanne

het enige wat ik weet is dat vruchtwater heel zoet ruikt...
misschien kan je daar wat mee en anders de vk bellen

Je hebt  helemaal gelijk, sorry dat ik dit bericht hier heb geplaatst, maar dat komt eigenlijk omdat ik  al vanaf dag 1 dat we ervoor gingen alleen maar hier heb geschreven.
Daarnaast hoopte ik op een snel antwoord en dit is het meest/druk bezochte forum.
Wilde natuurlijk niemand voor 't hoofd stoten.

Heb iig net de vk gebeld en ik heb een kraamverband in moeten doen en hiermee moet ik over 2 uur naar de praktijk komen. Ze gaat dan kijken of het echt om vruchtwater gaat en ze wil dan ook  een inwendig onderzoek doen.
Nog even afwachten dus.
Hoe dan ook, dank voor jullie reacties.

Prinses

Hoi Princes

Ik bedoelde het niet zo dat je hier beter niet kon posten hoor!
Maar dacht dat ze op dat forum er vast wel meer vanaf zouden weten :)

En?? Hoe ging het bij de vk ???

Groetjes Maike Sanne

Wat lief dat jullie zo reageren!  

Ben bij de vk geweest en ze kon niet helemaal met zekerheid zeggen of het nou echt vruchtwater was. Kon ook waterige afscheiding zijn.
Bij het inwendige onderzoek kon ze iig vaststellen dat m'n baarmoedermond al week is en gekanteld?! Maar dat ik nog geen ontsluiting had.
Nou moet ik het in de gaten houden en bij blijvend vochtverlies moet ik morgen opnieuw bellen.
De pijn weet ze aan indalingsweeën. Wat ik bij nader inzien toch ook een beetje raar vind aangezien die kleine al volledig is ingedaald en met 't koppie al vast zit in m'n bekken. Eenmaal ingedaald is toch ingedaald lijkt mij, maar misschien heb ik 't mis en heeft die kleine zo'n lange weg te gaan dat dat allemaal wel even duurt?!
Hoe dan ook heeft ze me weten te geruststellen. Wat er ook gebeurd, het is nu geen ramp meer als de kleine nu mocht komen. Maar.....neemt niet weg dat 't nog beter minimaal 3 wkn kan blijven zitten waar 't zit.
Afwachten dus nog even!
Is ook allemaal zo nieuw, mocht al wel duidelijk zijn maar dit is voor ons 't eerste kindje, tsja en dan weet je dus totaal niet wat je wel niet mag/hoort te voelen etc etc.

En jullie?    Gaan jullie nu ook voor de eerste of hebben jullie al een kindje?!
Hoe dan ook, dank voor de lieve reacties en ik gun iedereen hier dat je maar snel zwanger mag worden!!

Veel liefs, Prinses(+je)

Hoi Princes,

Hmm beetje dubbel dus !!
Anyway.. hoop dat beebs nog 3 weekjes wacht..
Hou t maar goed in de gaten !!

Wij zijn nu 1 maand bezig voor ons eerste kindje.. Bij ronde 3 ben ik zwanger geraakt , maar helaas na 6 weken en 3 dagen werd dit een miskraam..
Dit is nu vandaag precies 5 weken geleden.. Over 10 dagen heb ik mn nod.. dus spannend !! heb al wel wat vage tekenen.. maar ja dit kan van alles zijn !!

Groetjes Maike Sanne

Terug
Bovenaan