Help voeding en slaapschema

Mijn dochtertje is vandaag 11 weken ze heeft nogal problemen met haar fles leeg drinken waardoor ze ook maar weinig slaapt en als ze slapt weer snel wakker wrd omdat ze weer wilt eten.
Ik ga ook met haar naar een osteopaat omdat haar nekwervel scheef staat door de bevalling ze was een sterrenkijker en ik ben ook ingeleid dus het is een heftige bevalling geweest.

Is er iemand met de zelfde ervaring.
Of die weet hoe ik het op de rit kan krijgen.
Ik heb al een schema voor haar opgesteld maar het lukt niet om die te volgen doordat ze zo moeilijk eet en slaapt

Alvast bedank ik hoop dat iemand mij kn helpen
 
Hoi hoi,

Misschien een maatje groter als speen?
Hier ook een probleem gehad. Heel veel moeite doen en dan geen fles leeg drinken.
Sanne was nog geen 8 weken oud en kreeg toen van ons maat M en die heeft ze nog steeds.
Wij hebben de difrax flessen gebruikt.

Liefs moi
 
hallo,
onze dochter van 5 weken had hier ook last van. ze viel halverwege de fles is slaap en kwam dan alweer na anderhalf twee uur.
nu een 3 standen speen gehaald en het gaat een stuk beter op standje 2

succes,
liefs
 
Hoi, z`n periode hebben wij ook gehad, ik heb de 3 standen speen van avent gehaald,dat ging soms nog te snel, toen speen nr 2 of 3 gehaald, dat ging een stuk beter..in het begin dronk hij dan heel snel en als hij moe werdt ging het makkelijker naar binnen.

Als het drinken straks makkelijker gaat, kun je je voor jezelf ook aan het schema houden..

succes
 
Hoi,

Je zou het kunnen proberen te rekken met een fopspeen. Waarschijnlijk heeft ze ook erg veel zuigbehoefte. Ik dacht dat mijn dochter ook steeds honger had, maar het was zuigbehoefte. Toen ze eenmaal een speentje kreeg kwam ze meteen netjes om de 3,5/4 uur. Omdat ik haar steeds een fles aanbood (als ik dacht dat ze honger had) dronk ze ervan wat nodig had en daarna wou ze niet meer. Toen ik haar de speen gaf werden de tussenpozen vanzelf steeds langer waardoor ze de fles ook steeds beter ging leegdrinken.
Hopelijk heb je hier iets aan!
Succes!!
 
En heel belangrijk: de volgorde waarin je de dingen doet. Geef de fles direct na het slaapje, zodat de fles goed leeggedronken wordt. Daarna even knuffelen en spelen en bij de eerste tekenen van vermoeidheid weer het bed in. Dan gaat ze verzadigd slapen en wordt ze weer wakker als ze honger heeft (na 2-3 uur). Direct weer verschonen, voeden, etc...
 
Terug
Bovenaan