Help voedingsschema 10 weken!!!!!!

Hoi Allemaal,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen want ik weet het nu echt niet meer.
Het drinkschema van 10 weken oude dochtertje   (ze weegt nu 5150 gram en is 58 cm)  is zo wisselend dat ik echt niet meer weet wat ik moet doen.
Normaal dronk ze ongeveer om de 4 uur volgens onderstaand schema (flesvoeding)

07:00        150cc
11:00        150cc
15:00        150cc
19:00        150cc
23:00        150cc
03:00        150cc

Ze dronk deze flessen heel wisselvalig leeg. De ene keer was de fles binnen 5 minuten helemaal op en de andere keer zaten we een half uur en dan dronk ze nog maar 90cc.
Hierdoor is ze dus helemaal uit ritme gekomen want als ze maar 90cc drinkt wil ze ook veel vroeger de fles waardoor we nu al 2x in de nachten kunnen voeden.
Helaas helaas ik zal heel blij zijn als ze doorslaapt maar goedze is natuurlijk nog jong maar een beetje ritme en maar 1 nachtvoeding zal heel fijn zijn.
Wie heeft er tips want ik weet het echt nu meer ondanks dat ze mijn 2e kindje is


Bedankt

gr Femke
 
Hoi Femke je moet je niet te druk maken hoor.Mijn zoontje is nu 11 weken en heeft nog maar 4 voedingen op een dag van zo`n 240 ml en de laatste fles heeft hij om 19 uur later lukt echt niet en dan komt hij sòchtends om 5 uur wel een rot tijd maar ach gaat ook wel weer over . in zijn laatste fles doe ik een schep vanille rijstebloem.Weet je je moet gewoon geven als je kindje erom vraagt en anders niet ik zou je kindje ook niet wakker maken laat maar llekker slapen die komt vanzelf wel hoor voor eten en als je kind lekker tevreden is dan gaat het allemaal goed als je het maar doet zoals je kindje het aangeeft.
Ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben enne laat je niet gek maken door de zuigelingenzorg hoor het is jouw kind en van niemand anders jij bepaalt altijd wat er gebeurt je moet doen wat je hart je ingeeft veel succes liefs Angelique
 

Angelique, drinkt jou kindje al 240 ml per keer, met 10 weken.
Is hij zo hongerig of al zwaarder dan=
Ik vraag maar, maar mijn dochtertje is nu 15 weken en drinkt 160 ml maximaal per keer.

 
Hoi angelique

Ik ben wel heel benieuwd als jij een bepaald voedingsschema hebt want als je kleine s'ochtends om 05.00 komt hoe laat geef je je volgende flesjes dan? En hoe zit het met de slaapjes? En vanaf hoeveel weken mogen baby's rijstebloem door hun laatste flesje?
Ik hoor graag een reactie



groet
 
hoi femke
ik had het zelfde probleem met mijn dochter alleen geef ik borstvoeding
ik maakte haar op een gegeven moment wakker voor de laatste voeding zodat ze weet dat ze niet hoeft te huilen voor een voeding.
maar als ze dan een nacht door sliep tot bv 7 uur dan wou ze om negen uur weer eten
dit was mijn schema

7.00 uur 180 cc
9.00 uur 90 cc
13.00 uur 180 cc
17.00 uur 180 cc
21.00 uur 180 cc
24.00 uur 180 cc
toen mijn dochter weer de nachten doorsliep liet ik de voeding van 9 uur vallen omdat ze toen om8 uur kwam. hopelijk heb je hier wat aan (bij mij heeft het echt geholpen)
en komt ze de s'nachts wel geef haar dan afgekoeld gekookt water zo went ze niet aan de nachtvoeding
succes groetjes pretletter
 
Terug
Bovenaan