Help!! Voedingsschema 3 weken

Hoi meiden,

Onze dochter is morgen 3 weken. Ze was met de geboorte 4330 gram en 56 cm.
Ik ben een beetje aan het proberen om een schema te krijgen.
Ze zit nu op 6 voedingen per dag van 120 cc (ik maak 120 - 4 scheppen en gooi dan weg tot 120).
Hier heeft ze niet genoeg aan, ze huilt na de fles en wil ook haar speen niet, dus het is geen zuigbehoefte. Ze krijgt al forte voeding van nutrilon. Ze mag van het CB niet meer voeding.  De nachten gaan best goed. Ze krijgt rond 23.00 uur de laatste fles en dan om 5 uur de eerste.
Nu ben ik vandaag begonnen met een ander schema. 5-9-13-17-21-nacht
Ik dacht er zelf aan om de fles op te hogen naar bijv. 135 en dan die nacht eraf.
Hebben jullie ideeen voor mij?

Groetjes marieke

Hoi Marieke,

Ik heb geen ervaring met een hongerige baby dus ik kan je niet echt helpen.

Zelf ben ik niet voor een schema maar voor voeden op verzoek. Ik vond dat zelf heel erg prettig met mijn dochter. Want ze had al vaak weer honger voordat er weer 4 uur voorbij waren en ik kon en wilde haar niet een half uur tot een uur laten huilen van de honger. Maar ze dronk de flessen ook nooit goed leeg met als gevolg dat ze dus heel lang een extra flesje heeft gehad.

Waarom mag je niet meer geven van het CB? Ik vind het wel zonde dat je voeding moet weggooien. Misschien kan je eens een flesje van 120cc geven met 4 scheppen zonder dit af te meten. Eens kijken hoe ze hier op reageert. Of een speen met een kleiner gaatje zodat ze langer over de fles doet en haar zuigbehoefte misschien extra bevredigd wordt.

Maar ik ben jaloers op je lange nachten! Wat heerlijk zeg. Die van mij kwam tot 6 weken nog om de 3 uur en vanaf 12 weken kwam ze nog maar 1x per nacht.

Groetjes Joyce

quote: Marieke641985 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2009 15:48:54'));

Hoi meiden,

Onze dochter is morgen 3 weken. Ze was met de geboorte 4330 gram en 56 cm.
Ik ben een beetje aan het proberen om een schema te krijgen.