Help!! Voedingsschema 3 weken

Hoi meiden,

Onze dochter is morgen 3 weken. Ze was met de geboorte 4330 gram en 56 cm.
Ik ben een beetje aan het proberen om een schema te krijgen.
Ze zit nu op 6 voedingen per dag van 120 cc (ik maak 120 - 4 scheppen en gooi dan weg tot 120).
Hier heeft ze niet genoeg aan, ze huilt na de fles en wil ook haar speen niet, dus het is geen zuigbehoefte. Ze krijgt al forte voeding van nutrilon. Ze mag van het CB niet meer voeding.  De nachten gaan best goed. Ze krijgt rond 23.00 uur de laatste fles en dan om 5 uur de eerste.
Nu ben ik vandaag begonnen met een ander schema. 5-9-13-17-21-nacht
Ik dacht er zelf aan om de fles op te hogen naar bijv. 135 en dan die nacht eraf.
Hebben jullie ideeen voor mij?

Groetjes marieke

idd je kunt mischien adviesen halen uit het topic ritme maar waarom gooi je de flessen leeg tot 120cc? als je 120cc en 4 schepjes er in doet kom je op 135 cc. ik zou haar dat gewoon aanbieden. wij zijn hier ook een beetje aan het kijken welk schema het beste bij ons kindje past. bij ons is het advies gegeven om de laatste fles met 30cc en 1 schepje  te verhogen om zo de nacht door te kunnen. wij hebben dat afgelopen weekend zelf even uitgeprobeerd en toen sliep hij ruim 5 uur achter elkaar door.
maar ik denk dat je met een echt ritme of schema nog wel even moet wachten. bij mijn oudste kwam dat er een beetje in toen hij de flessen om de 4 uur kreeg.

succes ermee!!

gr. mama van elmar en jesse

hoi,

ik hoor hier niet, maar heb een zoontje van nu 13 maanden.
Vorig jaar rond deze tijd had ik hetzelfde "probleem".
Maar echt, laat me een advies geven, volg je hart!!!!!!
Als je denkt, en merkt, en voelt en ziet dat je kindje honger heeft, geef hem dan meer te eten!!!!!!! Het CB kan lullen totdat ze een ons wegen, jij weet zelf het beste wat je kindje nodig heeft!!!
Ik zou zeggen, verhoog de hoeveelheid iets en ik denk dat je al snel resultaat zult zien!!
Het minste wat je kunt doen is zorgen dat je kindje voldaan is....

succes!!

Terug
Bovenaan