Help, voel me niet zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Moet even mijn verhaal kwijt hoor. Ben nu 5 weken zwanger en moet over 2 weken voor een echo. Ben afgelopen vrijdag ook voor een echo geweest maar toen zagen ze alleen dat ik zwanger was maar verder zagen ze niets. het was een uitwendige echo.
Nu is dit de derde keer dat ik zwanger ben en het zou dan mijn tweede kindje worden. Ja, de eerste keer dat ik zwanger was kreeg ik een miskraam.
Ik ben nu alleen vreselijk onzeker, voel me niet zwanger en ben dan ook bang voor weer een miskraam. Mijn klachten nu: Heb nergens last van. mijn borsten zijn niet pijnlijk, ben niet misselijk ben wel moe, maar of het nu meer is dan anders.. geen idee..ik heb   wel wat gerommel in mijn buik, tja.. ik weet het niet hoor..
Nu maar afwachten en op naar de 23e (echo)
Dat afwachten is afschuwelijk...

Is mijn verhaal herkenbaar? Voelden of voelen meer vrouwen zich niet zwanger?
Ben benieuwd naar jullie reacties..
x mamam1

Hallo.
Ik kan me zeker helemaal voorstellen dat je je niet helemaal superzeker voelt... Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat niet, maar bij deze was ik in het begin ook superonzeker, en voelde me idd ook totaal niet zwanger...
Maar ondertussen ben ik toch al weer 26 weken zwanger, dus....
Probeer je niet teveel zorgen te maken al is dat makkerlijker gezegd dan gedaan..
Ik zal voor je duimen dat het zo de 23 e is...

Groetjes Anne-Marie

Hoi zit hier met hetzelfde.
Ik weet vanaf donderdag dat ik zwanger ben maar voel niets.
weet ook nog niet hoe lang ik precies ben.
als ik uitga van mijn laatste ongi dan zou ik nog geen vijf weken zijn maar ik had mijn laatste ongi niet veel bloedverlies.
ik heb al een kindje van zes en daar was ik helemaal niet bang bij.
nu ben ik dat wel.
voel ook helemaal niets.
zal blij zijn als ik mijn echo heb gehad.
gr lisette

Hoi hoi,

Ik herken je verhaal helemaal.
Toen ik de eerste keer zwanger was, voelde ik me ook niet zwanger. Ik had toen ook een miskraam.
Echter, daarna ben ik meteen weer zwanger geworden. Ook toen had ik helemaal geen last van de zogehete kwaaltjes. Dat maakte mij wederom super onzeker.
Ik ben nu een dikke 24 weken op weg en ons knulletje maakt het prima daarbinnen.

Pin je niet teveel vast op de kwaaltjes die je kunt hebben. Het zijn dingen die KUNNEN voor komen maar het is niet zo dat als je ze niet hebt, je dan niet echt zwanger kunt zijn. Geniet er eerder van zou ik zeggen!

Geen enkele zwangerschap is hetzelfde en er staat nergens beschreven wat nu eigenlijk een perfecte zwangerschap zou moeten zijn. Laat het over je heenkomen, hoe moeilijk dat soms ook is (ik weet er alles van!).

Heel veel succes de 23e!

Groetjes,
Maike

Hoi,
Kan me je angst en onzekerheid heel goed voorstellen!!
Maar zolang je geen krampen en bloedverlies hebt...
Maar dat weet je ook wel. Dat hoef ik je niet te vertellen.
Toen ik zwanger was van mijn zoon voelde ik de eerste 3 maand echt helemaal niks!!!
Geen kwaaltjes, niet moe helemaal noppes. En ook ik had al een mk achter de rug.
Dus ook ik werd onzeker. Maar de echo wees uit dat het goed zat. En ik ga er
vanuit dat dit bij jullie ook het geval zal zijn.
Deze zwangerschap heb ik echt veel meer kwaaltjes en dat is ook niet altijd fijn,
want ook daar wordt je weer onzeker van... Het is ook nooit goed he?
Maar begrijpelijk is het zeer zeker wel.
Nou voor je het weet is het gelukkig de 23e.
Heel veel succes met de echo en probeer je niet al te druk te maken. Want dat is
zeker niet goed voor jullie.
Liefs Melanie (34 weken)

hoi .......

ik ben ook 5weken zwanger en kamp met het zelfde geen gevoel dat ik zwanger ben.
bij ons amber had ik dat wel nu allen moe

groetjes iris

Terug
Bovenaan