Help! Voel niets meer

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Waarschijnlijk (hopelijk) stel ik me vreselijk aan maar sinds 5 weken voel ik m'n kleintje al bewegen in mijn buik. Overdag een beetje maar vooral 's nachts, voor het slapen gaan, gaat ze flink te keer. (Ben 22 weken zwanger).

Nu heb ik gisteren de hele dag niets gevoeld en zelfs 's nachts niet. Ook nu voel ik nog helemaal niets en begin me nu toch echt een beetje zorgen te maken. Tot nu toe is er nog geen dag geweest dat ik haar niet heb gevoeld.

Heeft iemand hier ervaring mee? Word er helemaal zenuwachtig van.

Groetjes witte tulp

Ik zou als ik jou was even naar de verloskundige bellen! Beter een controle te veel toch Zo kun je toch de kerstdagen niet in. Die onzekerheid maakt je gek! Ze zijn er voor jou dus echt bellen hoor!!

Ik heb het ook gehad alleen verloor ik ook bloed en iedere keer heb ik naar mijn gyn gebeld en mocht dan direct komen voor een echo en dan zagen we direct het hartje weer kloppen en dan voelde ik daarna de kleine ineens weer wel. Kwam vast van de spanning! Maar nooit heeft mijn gyn gezegd je stelt je aan en je mag niet komen.

DUS BELLEN!!!!

Groetjes Daantje
36w3dg van de 3e

heyhey. je moet idd even bellen hoor.

zoals daantje ook zegt: zo kan je de feestdagen niet in, en een extra controlle kan nooit kwaad.

leg gewoon aan de tel uit dat je haar niet meer voelt en dat je je heel veel zorgen maakt. hopelijk kan je dan vandaag nog terecht.

we horen het wel.

in ieder geval succes en sterkte.

liefs , do

Hoi,

Het is heeeeel normaal dat je je kindje een paar dagen niet voelt. Tot en met de 30ste week kan dit voorkomen. Het kan zelfs gebeuren dat je haar iedere dag 4x voelde en dan ineens 2 weken niet meer!
Dit komt omdat je kindje nog alle ruimte heeft en dus net zo kan liggen dat ze wel beweegt maar dat jij het niet voelt. Het is heel normaal hoor.
Ik heb het ook al een paar keer gehad. De eerste keer schrok ik ook, maar omdat ik toen een dag later de 20weken echo had, was ik gelijk weer gerust gesteld.
Wat de dames hiervoor ook zeiden, je kan altijd bellen met je vk als je het niet vertrouwd. Ze zijn daar immers voor.
Maar nogmaals het hoort erbij!
Sterkte en liefs

Reneke
27 weken

Hallo

Als ik jou was zou ik ff bellen.
Ik heb het zelf mee gemaakt.
Alleen het was bij mijn dus wel verkeert afgelopen en dat gebeurden in de 38ste week.
Het hoeft bij jou zo niet te zijn hoor.
Maar ik zou gewoon bellen, Daar zijn ze tenslotten voor.

Groetjes peggy.

Hoi,
Poeh ik zou mezelf niet zo in spanning houden en zeker even bellen.
Ik weet niet hoe het zit met 22weken zwangerschap, maar ik maak me ook wel eens zorgen. De vk heeft toen gezegd dat als ik de baby geen 8-10 keer per dag voel dat ik meteen contact moet opnemen. Moet wel iedere por of trap meetellen.
Als je een beetje tegen je buik duwt op verschillende plaatsen voel je dan nog steeds niks?
Vind het erg voor je meid. Sterkte ermee!

Liefs Tineke

Hoi,

Ik zou als ik jou was toch even bellen met de vk. Het is toch heel vervelend om je zoveel zorgen te maken ?
Ik heb hetzelfde gehad in de 29e week ( van mijn eerste kindje ), gelukkig was alles goed, maar ik werd door de vk wel doorgestuurd voor een CTG. Daarna was ik weer gerustgesteld.
Laat het nog even weten hoe het gaat.
Groetjes, Sophie

hoi allemaal,

Het was even spannend, maar ukkepuk heeft weer van zich laten horen (voelen)!

Ik heb de verloskundige niet gebeld, vond ik toch een beetje "zeurderig".
Gelukkig heeft ze zich maar 2 dagen stil gehouden. Moet ze niet te vaak doen hoor, pfff, best zenuwslopend.

Bedankt voor de lieve reacties!!!!

Groetjes witte tulp

Terug
Bovenaan