HELP, voorweeen,weeën of vals alarm !?

<p>HELP.. </p><p>sinds vanmorgen +/- 7 uur heb ik een flinke druk/krampen in mijn onderbuik. deze loopt op en doen besy even zeer en zwakt weer af. er zit geen regelmaat in kwa tijd.</p><p>Morgen ben ik 39 weken zwanger.</p><p>Nu vraag ik me af,zijn dit voorweeen? loopt de baby met zn hoofd te vervelen of zijn het beginnende weeën? </p><p>Ik durf het niemand in mijn omgeving te vragen voordat die er meteen paniek van maken haha</p><p> </p>

Kunnen indalingsweeen of voorweeen zijn. Maar ik zou je verloskundige gewoon even bellen. Die zal wel niet in paniek raken ?

Bij de laatste controle zag de kleine al helemaal ingedaald,weetniet of je daar dan nog weeën van kan krijgen?
Vind het zo voorschut als ik de verloskundige bel en er is totaal niks aan de hand ?

Dat is niet voorschut. Ze hebben liever  dat je belt en er is niks aan de hand. Als dat je niet belt en er blijkt wel wat te zijn.
Ik zou gewoon even bellen

Heb de VK net gebeld,deze zegt dat ik het vandaag even in de gaten moet houden of het overloopt in echte weeën.
Ook beweegt de kleine nu minder, als ik me daar zorgen over blijf maken in de loop van de dag ook even terug  bellen.

Mijn verloskundige zegt dat je indalingsweeën tot het eind hebt, ook al is de baby ingedaald, omdat de baby nou eenmaal tegen je bekkenbodem loopt te irriteren. Maar bij mij voelen die weeën nooit oplopend, eerder als steken (ben vandaag 38 weken). Hoop voor je dat het doorzet! Succes!

Beter een keer te veel vragen of laten controleren door vk als je twijfelt. Ik had ook toen met weeeen dat ik het nog niet wist of weeen waren omdat ik steeds kramp had en weer weg trok met geen echte regelmaat. Ik dacht ook zal wel kan nog goed verdragen en zit geen regelmaat in. Ik moest in het zh bevallen dus dacht voor zekerheid zal toch bellen. Mocht komen voor controle. Werd ondertussen wel heftiger maar nog steeds geen vaste regelmaat erin. In het zh aan gekomen zeiden ze ow denk dat wel mee valt je ziet nog goed uit. Na controle bleek 5 cm ontsluiting te hebben. En toen werden de weeen ineens snel strekker. 
Wil alleen maar zeggen gewoon vragen of laten kijken als je twijfelt. Het gaat bij iedereen weer anders. 
Succes! 
Liefs

Terug
Bovenaan