<p>wie kan mij adviseren..</p><p>tja waar moet ik beginnen?</p><p>Onze zoon Joep geboren met 37.4 weken. Na een heftige bevalling. Joep heeft verkeerd/ klem gezeten. Hij had een behoorlijk flink blauw hoofd. De eerste weken verliepen niet relaxt. Joep spuugde heel veel (waarvoor hij ook terug het ziekenhuis in moest). Eerste 3 maanden kreeg hij borstvoeding. Na een opname met het rs virus gingen we over op kunstvoeding. Na een afspraak bij de kinderarts wilde ze Joep op enfamil babyvoeding zetten. Deze dikt in in de maag (johannesbroodpitmeel reageert hij heel heftig). Deze babyvoeding is niet leverbaar. Ondaks te tips van de fysio bleef Joep zo erg huilen dat hij maagzuurremmer heeft gekregen. Daar werd hij wel iets rustiger van maar nog niet 100%. Na een opmerking van het kdv dat ze veel refluxkindjes hebben gezien vonden ze dit wel heel veel. Even wezen wegen bij het consultatie bureau kreeg ik de vraag koemelkallergie? Eigenwijs als ik ben heb ik een hypoallergene voeding gekocht. Nou geweldig! Hij spuugde nog wel wat maar gewoon mondjes. Na het openenen van blik 2 ging het weer berg af. Consultatie bureau wilde dat we pepti gingen geven, dit zijn we nu aan het opbouwen ( hij weigerde). Nou spuugt hij zoveel, meer als een halve voeding komt eruit. Het is als hij in bed ligt een liggende fontijn. </p><p>Klachten:</p><p>huilerig</p><p>heel bewegelijk</p><p>niet doorslapen</p><p>spugen</p><p> </p><p>wat hebben we gepobeerd:</p><p>meerdere voedingen</p><p>kleinere hoeveelheden voeden</p><p>alle soorten johannesbroodpitmeel</p><p>Niet plat liggen </p><p>osteopaat</p><p>fysio</p><p> </p><p>iemand ervaring? Tips? </p><p>Heel erg welkom</p>