Help, vraagje!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Wie kan een antwoord geven op mijn vraag!
Ik zit nu in ronde 3 mijn NOD is zondag 24 Maart, Ik dacht dat het deze maand ook niet gelukt was maar sinds gisteren ruik ik vreemde dingen en ben ik misselijk bij vlaagen.
Ik heb geen zere borsten en ik heb ook geen innestelings bloed gehad.
Kan het dan toch zijn dat ik zwanger ben of wil ik het alleen maar te graag!
En zou ik vandaag ook een zwangerschaps test kunnen doen of geeft hij dan toch alleen maar negatief aan????
Ohh ik kan niet wachten
Alvast bedankt voor jullie antwoord

Liefs Maureen

Hoi Maureen,

Ik ben wat het zwanger zijn betreft (nog) geen 'expert', maar hier en daar vang je weleens wat informatie op. Volgens mij zou het best zo kunnen zijn dat je zwanger bent, maar om zeker te zijn moet je denk toch een test doen. En ik geloof dat alle testen pas op de juiste manier kunnen worden gedaan als je overtijd bent. Ergens op dit forum wordt ook gesproken over testen die je voor je NOD kan doen, maar ik weet niet of er meiden zijn die deze ook daadwerkelijk gebruikt hebben.

Wat je schrijft over dat je geen zere borsten hebt, volgens mij heeft niet iedereen daar (gelijk) last van. Ik hoorde laatst van iemand dat ze daar pas na ruim 3 maanden last van kreeg. Niet iedereen heeft dezelfde kwaaltjes moet je maar denken!

Oh ja, bedoelde je met je NOD trouwens 24 April? Want je schreef 24 Maart, als het inderdaad die laatste datum was kan je er wel een test tegenaan gooien!

Groetjes!!

Hoi Maureen,

ik denk dat je in hetzelfde schuitje zit als ik. Mijn NOD is de 25e.   Als ik maar even een beetje misselijkheid voel denk ik: Jaaaa, ik ben misselijk.
Als al die eerste verschijnselen maar niet zo verschrikkelijk veel leken op de komende menstruatie. Voor alles wat ik voel of juist niet voel hoop ik een verklaring te kunnen vinden die er op wijst dat ik zwanger ben. Ik weet niet of jij dat ook hebt maar het is bij wijze van spreken zo dat als ik jeuk heb aan mijn linker oorlel, ik ga zoeken op dit forum of waar dan ook naar ervaring van iemand die dat ook had en waarbij bleek dat ze zwanger was.   En dat terwijl ik toch gewoon even geduldig zal moeten wachten.
De verleiding is zo groot om toch maar vast die test te doen! Maar ik probeer het toch vol te houden...... of zal ik er toch één doen.... gewoon om te kijken hoe zo'n test werkt ..... of toch maar wachten tot de 25e, of beter nog, een paar dagen erna..... het is lastig en "gewoon er niet aan denken" dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Dat werkt niet echt als dat waar je niet aan mag denken je eigen lichaam met alle reacties daarin, aan en op is.

Sterkte met wachten en ik hoop voor je dat het zover is!!!!!

Hoi Maureen,

Ja, het is mogelijk dat je zwanger bent. En ja, het is ook mogelijk dat je lichaam je voor de gek houd. Natuurlijk schiet je geen klap op met mijn antwoord! Wat misschien wel leuk is om te vertellen, ik kan al vlot testen. Bij mij geven de testen van het kruidvat goed aan dat ik zwanger ben. Zelfs 3 dagen voor mijn NOD al. Kennelijk heb ik goede HCG-aanmaak. Dus je kunt er al een testje tegen aan gooien. Test dan met ochtendurine, want dat schijnt meer HCG te bevatten. (ook al maakt het volgens de gebruiksaanwijzing niet uit) Wees wel bewust dat je teleurgesteld kunt worden! Soms heb je eenvoudig nog niet genoeg HCG, en moet je echt wachten tot je NOD of een paar dagen erna.
Succes, ik hoop dat je geluk hebt deze maand!

Groetjes, Kat

Ik las gisteren op het forum van www.babbybrabbel.nl nog even over testen voor je NOD. Ik dacht altijd dat dat alleen afgeraden werd ivm het mogelijk nog  te lage gehalte. Maar nu las ik ook dat het afgeraden wordt omdat het risico dat het mis gaat dan nog wel heel erg hoog is. Het kan zijn dat het al in je urine te zien is maar dat er nog wat mis gaat met de innesteling. Dan is de kans op teleurstelling nog erg groot.
Tja, dat is dan weer iets om ook nog even in overweging te nemen.

Al moet ik me ook wel erg inhouden. k Heb alleen afgesproken dat ik niet stiekem toch een testje doe. Dat doen we samen, netjes op of even na de NOD.

Het kan wat de signalen van mijn lichaam op dit moment betreft nog alle kanten op!

Terug
Bovenaan