Help! Vroegtijdige weeën aftellen en klaar mee!

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>ik plaats hier voor het eerst wat dus allemaal nog nieuw. Maar ik zit er een beetje doorheen en ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die dit meegemaakt hebben. </p><p> </p><p>Met 32 weken ben ik opgenomen in het ziekenhuis vanwege vroegtijdige weeën die geremd zijn in combinatie met longrijpers. Vanaf dat moment is het eigenlijk al aftellen. Ik ben inmiddels 36+4 weken zwanger en voor mijn gevoel tik ik dus bijna de 42 weken aan aangezien ik al bijna 5 weken aan het aftellen ben (wat je normaal pas vanaf 37 weken doet) Ik ben sinds twee dagen elke ochtend en avond enorm misselijk echt tegen het overgeven aan en ben er nu echt wel klaar mee. Hoe hou je dit vol? Voor hetzelfde geldt duurt het namelijk nog wel 5 weken nu. </p><p> </p><p>Ben overigens met 32+6 mijn slijmprop ook al verloren dus die voortekens neem ik niet meer zo letterlijk. </p><p> </p><p> </p>

Ik zou toch proberen te genieten van elke dag dat je zwanger mag zijn. Voor je kindje is het gewoon het beste. Zelf ik heb ik een tevroeg geboren kindje bij 29,6 en nu inmiddels 40,4 zwanger. Ook al herken ik je gevoel, probeer nog te genieten. 

Terug
Bovenaan