Help! Vruchtbaar of niet?

<p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Dag dames, </span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; min-height: 20.3px; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"> </p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld en weet ook precies waneer ik vruchtbaar ben. De laatste keer dat ik mijn ovulatie had bloedde ik, niet heel veel maar ook niet weinig het leek wel een mini ongesteldheid om het even zo te noemen;) het heeft ook wel een goede 4 a 5 dagen aangehouden. Ik hou mijn menstruatie bij via een app die dan automatisch je vruchtbare dagen aangeeft. Nu zijn mijn vruchtbare dagen in de app dus versprongen omdat de app de bloeding tijdens mijn ovulatie zag als een ongesteldheid. <span class="Apple-converted-space"> </span>Als ik naar mijn lichaam keek ( afscheiding, zeurderige gevoel) was op dat moment ook echt mijn eisprong, en heb ik toen gemeenschap gehad. Mijn vraag is dus eigenlijk weet iemand of het überhaupt kan dat ik toen vruchtbaar was? ( de 2e keer dat de app mijn vruchtbare periode aangaf) <span class="Apple-converted-space"> </span>dat er dus eigenlijk tussen de vorige vruchtbare periode en deze 5 a 6 weken zit? Kan dat? </span></p><ul class="ul1" style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><li class="li1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal;"><span class="s1">ik weet dat een test uitsluitsel kan geven maar het is nog zo vroeg ( als het raak is) dat de test nu sowieso negatief uitslaat. </span><li class="li1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal;"><span class="s1">wij willen heel graag een 2e kindje dus zijn er druk mee bezig vandaar mijn vraag <span class="Apple-converted-space"> </span>en ongeduld </span><span class="s3">?</span><span class="s1"> </span>
 
Uhm ik kan alleen zeggen dat ik niet teveel zou letten op fysieke signalen, omdat die gevoelig zijn voor stress ed.. en aan de andere kant is mijn ervaring wel dat in een regelmatige cyclus ineens een vreemde afwijking kan zijn. En dan kan een cyclus van 28 dagen ineens 42 dagen zijn of andersom. Anyway, je zal pas wat weten als je een zwangerschapstest doet 2 weken na de eisprong. Of een ovulatietest kan ook, die is ook positief bij hcg..
 
Terug
Bovenaan